کد خبر : 8014
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1393 - 10:20
دسته‌بندی نشده
-

افتخاری: پارتی فوتسال در وزارت ورزش قوی شد!

افتخاری: پارتی فوتسال در وزارت ورزش قوی شد!
رئیس کمیته فوتسال معتقد است با عضویتش در کمیسیون اقتصادی وزارت ورزش، فوتسال می تواند نفوذ بیشتری در وزارتخانه داشته باشد.

سید رضا افتخاری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره حضور چراغ خاموشش در جلسات کمیسیون اقتصادی وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: به هر حال من از مدت ها پیش برای عضویت در این کمیسیون انتخاب شده بودم اما با توجه به اینکه حکمی زده نشده بود آن را رسانه های نکردم. در حال حاضر نیز هر دو هفته یک بار به عنوان عضو و دبیر در جلسات این کمیسیون شرکت می کنم. جلسه پنجم آن نیز هفته پیش برگزار شد.

وی در پاسخ به این پرسش عضویتش در این کمیسیون می تواند آورده ای برای فوتسال هم داشته باشد، گفت: به هر حال الآن پارتی فوتسال در وزارت ورزش قوی تر شده!(با خنده) اما باید بگویم این کمیسیون برای تمام رشته ها تصمیم گیری می کند. چون دولت این اختیار را به وزارت ورزش داده تا از منابع داخلی استفاده کرده و درآمدزایی کند. هدف اصلی کمیسیون هم ساماندهی و تجهیز و توسعه اماکن ورزشی و افزایش متعادل سرانه ورزشی در کشور است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

futsali یکشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

Salam aghaye eftekhri hala k parti futsal ghavi shode khahesh mikonim azat khesos ro bar kenar kon va hade aghal markos sorato ro b jash biyar to tim meli ta hame doat konan toro khoda in karo bokon ta in futsal jon begire ,,