کد خبر : 8020
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1393 - 11:20
-

رهنما: از ۵ فصل بازی در منصوری ، پول قرارداد را طلب دارم

رهنما: از ۵ فصل بازی در منصوری ، پول قرارداد را طلب دارم
بازیکن مصدوم تیم فوتسال منصوری گفت:‌ تا وقتی بازی می‌کنیم تا حدودی پول هست، بعد که فوتسال را کنار می‌گذاریم دیگر چیزی نیست، فکر می‌کنم فوتسال آخر و عاقبت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی رهنما بازیکن فصل پیش تیم منصوری قرچک در مورد وضعیت جسمی‌اش بعد از جراحی زانو اظهار داشت: در دیدار با گیتی‌پسند که بازی یکی مانده به آخر لیگ ۹۲ بود رباط صلیبی‌ام پاره شد و اردیبهشت ماه بود که پایم را جراحی کردم. سه ماه از جراحی گذشته و اینطور که پزشکان می‌گویند بهبود این نوع مصدومیت بین ۶ تا ۱۲ ماه است. حالا بدون عصا راه می‌روم و حتی دویدن آرام را نیز شروع کرده‌ام. درد کمی دارم که گاهی اذیتم می‌کند.

وی در مورد تصمیمش برای آینده تصریح کرد:‌ تا نیم فصل که قطعا نمی‌توانم بازی کنم. بعد از آن هم با خداست و باید ببینم وضعیت پایم چطور می‌شود.

این بازیکن که در جام‌جهانی ۲۰۱۲ عضو تیم ملی بود، در مورد رسیدگی باشگاه منصوری به وی گفت: منصوری باشگاه خوبی است، از نظر بازیکن و کادر فنی همیشه شرایط خوبی دارد. آنها پیگیر احوال بازیکن مصدوم‌شان هستند اما تنها مشکل این است که از نظر پولی همیشه در این باشگاه مشکلاتی وجود دارد.

رهنما ادامه داد: جراحی ۱۰ میلیون تومان شد که نیمی از آن را من پرداختم و نیمی را باشگاه، من پنج سال برای این تیم بازی کرده‌ام، که از لیگ هر سال از آنها طلب دارم. مثلا سال گذشته ۵۰ درصد پولم را گرفتم، از لیگ دو سال پیش هم تنها ۳۰ درصد. من سال گذشته هم بازی کردم و هم اینکه پایم را برای تیم دادم.

بازیکن ۲۹ ساله فوتسال گفت: شرایط ما طوری است که تا وقتی بازی می‌کنیم تا حدودی پول هست، بعد که کنار می‌گذاریم دیگر چیزی نیست، فکر می‌کنم فوتسال آخر و عاقبت خوشی ندارد، البته برای یک عده شاید داشته باشد برای بقیه نه.

رهنما با تاکید بر اینکه قراردادش با منصوری تمام شده، افزود: هنوز برای آینده تصمیمی نگرفته‌ام و باید اول ببینم وضعیت پایم چطور می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

یه دونه ای داش علی

ابوالفضل قاجار یکشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

علی رهنما با لبی خندون
واسه ما گل میزنه گل برگردون
داش علی رهنما دوست داریم….

نام ... یکشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

یکی از بازیکنان ارزشمند فوتسال ایرانی
اشتباه کردی توی این چند سال با هر روشی نرفتی اصفهان هم پول خوب می‌گرفتی هم تا کمر جلوت دولا میشدند و هم مثل خیلی‌های دیگه مصدوم که میشدی میگذاشتند مربی بشی