کد خبر : 8057
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1393 - 18:59
-

پرداخت قسط اول قرارداد بازیکنان تاسیسات دریایی!

پرداخت قسط اول قرارداد بازیکنان تاسیسات دریایی!
قسط اول قرارداد بازیکنان تاسیسات دریایی، قبل از شروع لیگ پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: فعالیت‌های فنی و تمرینی مربوط به تیم آغاز ایده‌آلی داشت تا تمام اعضای تیم از شرایط راضی باشند. همین رضایت گام مثبتی خواهد بود و بازیکنان از شروع تا پایان رقابت ها دلگرم حمایت مدیریت باشگاه هستند و کار خود را به نحو احسن پیگیری می‌کنند، البته مدیریت منظم و روتین باشگاه امنیت و اطمینان خاطر تیم را به همراه آورده است زیرا منوچهری و حلاجی مدیران شایسته تأسیسات گام به گام با برنامه دو ساله‌ای که در اختیارشان قرار گرفته پیش رفته‌اند تا پس از گذشت این مدت و با پایان فصل آینده تأسیسات قهرمانی لیگ برتر را به نام خود ثبت کنند. رسیدن به این مهم کار آسانی نیست و زحمات بسیاری را می‌طلبد اما فعالیت‌های هیأت مدیره نشانگر آن است که برای رسیدن به هدف، تلاش تک تک اعضای یک باشگاه الزامیست.

وی افزود: طی مدت زمانی که به صورت حرفه‌ای فوتسال کار می‌کردم یکی از بهترین مدیریت‌ها را در تیم تأسیسات دیدم به گونه‌ای که بدون سردرگمی حتی فعالیت شش ماه بعد مسئولان نیز مشخص است تا قادر به برنامه‌ریزی باشیم، البته باشگاه دبیری نیز سال گذشته تمام شرایط را فراهم آورد تا به هدف از پیش تعین شده خود برسیم که انصافا موفق بود. تیم‌های گیتی‌پسند- فولاد ماهان و تام ایران خودرو نیز مدیریت‌‌های قوی داشته و دارند.

آقای گل فوتسال جهان افزود: پرداخت قسط اول قرارداد بازیکنان تاکنون یکی از همین دوراندیشی‌های مدیران تأسیسات بوده زیرا بازیکنان با دو مشغله فکری نمی‌توانند عملکرد ایده‌آلی داشته باشند، یکی زمانی که مبلغ قراردادش را نگیرد و دیگر زمانی که فرصت بازی به او داده نشود. خدا را شکر در تیم تأسیسات هیچ یک از مشکلات وجود ندارد .

شمسایی در پایان و در خصوص کمرنگ شدنش در رسانه‌ها گفت: در روزهای اخیر هر حرفی می‌زنم و مصاحبه‌ای انجام می‌دهم برایم مورد انضباطی بوجود می‌آورند در پی همین رفتارها نیز ۲۱ مرداد ماه به کمیته انضباطی احضار شده‌ام به همین دلیل تصمیم گرفتم اصل را به حاشیه ترجیح بدهم و کمتر در رسانه‌ها صحبت کنم.
منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

sari دوشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۵۷

To k rozi 2 bar mosahebe mikoni