کد خبر : 8022
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1393 - 8:04
-

نعمتی: برای بقاء در لیگ تلاش می کنیم

نعمتی: برای بقاء در لیگ تلاش می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال فردوسی از پیوستن دروازه‌بان تیم ملی به این تیم خبر داد و گفت: به دلیل دیر برگزار شدن پلی‌آف نتوانستیم سریع در بازار نقل و انتقالات حضور یابیم ولی تمام تلاش خود را برای بقا در لیگ برتر می‌کنیم. مصطفی نعمتی در رابطه با شرایط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال فردوسی از پیوستن دروازه‌بان تیم ملی به این تیم خبر داد و گفت: به دلیل دیر برگزار شدن پلی‌آف نتوانستیم سریع در بازار نقل و انتقالات حضور یابیم ولی تمام تلاش خود را برای بقا در لیگ برتر می‌کنیم.

مصطفی نعمتی در رابطه با شرایط تیمش برای کسب آمادگی و حضور در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: شرایط تیم خوب است، به‌ تازگی در مسابقاتی که در استان تهران در ماه مبارک رمضان برگزار شد توانستیم به قهرمانی برسیم و جام را از تهران به مشهد بیاوریم.

وی در رابطه با فعالیت تیمش در بازار نقل ‌و ‌انتقالات تصریح کرد: در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظر هستیم و با چند بازیکن تا ۸۰ درصد هم به توافقات لازم دست‌یافته‌ایم اما تا قطعی نشدن قرارداد، نام این بازیکنان را نمی‌توانم اعلام کنم. تاکنون مجتبی نصیری‌نیا دروازه‌بان تیم ملی را به خدمت گرفته‌ایم و از تیم فصل گذشته با ۵ ، ۶ بازیکن قطع همکاری کرده‌ایم.

نعمتی در پاسخ به اینکه آیا مذاکره تیم فردوسی با ناصر عجم، کاپیتان فصل گذشته فرش‌آرا صحت دارد، گفت: قویا این موضوع را تکذیب می‌کنم، به هیچ‌وجه به خود اجازه نمی‌دهیم که با بازیکنی که با فرش‌آرا یا هر تیم دیگری قرارداد دارد، شروع به مذاکره کنیم. البته که طبق قانون، فردوسی حق دارد با بازیکنی که رضایت‌نامه دارد باب مذاکره را باز کند اما مذاکره با بازیکن تیمی دیگر را اخلاقی نمی‌دانیم.

وی در رابطه با اردوی شمال تیم فوتسال فردوسی افزود: این اردو، اردویی تفریحی بود و جنبه فنی نداشت، به هر حال بازیکنان ما نیز پس از یک فصل سخت که در کوران مسابقات قرار داشتند، نیاز به تجدید قوا و استراحت داشتند. در آینده نیز اگر اردویی در برنامه ما جا بگیرد، باز هم اردوی تفریحی است و مسائل فنی و تاکتیکی تیم را در مشهد پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: همان‌طور که می‌دانید به علت تمرینات پرفشاری که در فصل بدن‌سازی بازیکنان انجام می‌دهند، از تمرین زده می‌شوند، پس باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که خستگی بازیکنان از تن‌شان خارج شود و بتوانند با آمادگی کامل وارد مسابقات لیگ برتر فوتسال شوند.

نعمتی با اشاره به اینکه از عمل‌کرد کادرفنی خود رضایت کامل را دارد، بیان کرد: به کادرفنی فصل گذشته ما، احمد شفیع نیز اضافه شد، کادری داریم که فوق‌العاده هماهنگ هستند و به‌ خوبی در کنار هم به فعالیت می‌پردازند. مهم‌ترین نکته عملکرد کادرفنی فردوسی همین بود که در تمامی لحظات پشت یکدیگر بودیم. خوش‌بختانه به جمع ما احمد شفیع هم اضافه شد که تجربه چندسال مربی‌گری در لیگ برتر را دارد و می‌توانیم از تجربیات ایشان در طول فصل استفاده کنیم.

وی در رابطه با هدف‌گذاری تیم فوتسال فردوسی برای سال فصل جدید مسابقات لیگ برتر گفت: متاسفانه به علت اینکه بازی پلی‌آف ما برای صعود به لیگ برتر بسیار دیر برگزار شد، نتوانستیم به سرعت وارد بازار نقل‌و‌انتقالات شویم و به همین دلیل امسال تنها هدف ما بقا در لیگ برتر فوتسال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

خیالتون از بابت دروازه راحته

نام ... دوشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸

به امید موفقیت فردوسی مشهد

‌hasan دوشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳

مجتبی نصیرینیا چند سالی هست دیگه تیم ملی نیست دوست عزیز،ولی بدرد تیمی که شما دارید میخوره