کد خبر : 8092
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 - 11:37
-

افتخاری:سعی کردیم توقعات جامعه فوتسال را به طور کامل برآورده کنیم / فدراسیون بودجه لازم را در اختیار فوتسال قرار نمی‌دهد!

افتخاری:سعی کردیم توقعات جامعه فوتسال را به طور کامل برآورده کنیم /  فدراسیون بودجه لازم را در اختیار فوتسال قرار نمی‌دهد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رییس کمیته فوتسال با بیان این که کویتی‌ها در لغو دعوت از ایران برای حضور در تورنمنت این کشور بی‌اخلاقی کرده و لطف ایران را از یاد بردند، گفت: ترس از این موضوع باعث شده هر وقت حضورمان در تورنمتی قطعی شد، آن را اعلام کنیم. سیدرضا افتخاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رییس کمیته فوتسال با بیان این که کویتی‌ها در لغو دعوت از ایران برای حضور در تورنمنت این کشور بی‌اخلاقی کرده و لطف ایران را از یاد بردند، گفت: ترس از این موضوع باعث شده هر وقت حضورمان در تورنمتی قطعی شد، آن را اعلام کنیم.

سیدرضا افتخاری درباره آمادگی کمیته فوتسال برای برگزاری هرچه بهتر لیگ برتری فوتسال ایران اظهار کرد: تیم‌ها نسبت به سال گذشته دست به جوان‌گرایی بیشتری زده‌اند و همچنین از قدرت بیشتری برخوردار هستند. به اعتقاد من مدعیان قهرمانی در لیگ امسال زیاد هستند و حتما شاهد رقابت‌های جذابی خواهیم بود. ما نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا تیم‌ها در آرامش کامل و به دور از هر حاشیه‌ای فقط به انجام بازی‌های زیبا و تماشاگرپسند بپردازند؛ کما اینکه خود باشگاه‌ها نیز به این نتیجه رسیده‌اند که برای موفقیت بیشتر باید از بحث‌های حاشیه دوری کنند.

وی درباره بازی دوستانه تیم ملی امید با دبیری تبریز در آستانه حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: تیم امید در غیاب خسوس که در مرخصی به سر می‌برد روز پنجشنبه دیدار دوستانه‌ای با دبیری در تبریز انجام می‌دهد تا به آمادگی هرچه بیشتر این تیم در جام باشگاه‌های آسیا کمک کند. البته جمع و جور کردن این تیم با توجه به زمان اندک باقی مانده تا آغاز لیگ کار بسیار سختی بود اما در نهایت به خاطر کمک به دبیری این کار را انجام دادیم.

افتخاری درباره تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال وایجاد پست جدید نایب رییس فدراسیون در فوتسال و تاثیر آن گفت: قرار است در جلسه هیات رییسه که این هفته در حضور کفاشیان انجام می‌شود این موضوع مطرح شود. باید در این باره بحث کنیم تا این موضوع در دستور کار فدراسیون قرار گیرد. هرچند ما تاکنون سعی کردیم توقعات جامعه فوتسال را به طور کامل برآورده کنیم اما این عنوان می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در رشد هرچه بیشتر فوتسال و کاهش مشکلات داشته باشد. مطمئنا ارتقای این جایگاه می‌تواند تغییرات مثبتی در فوتسال ایجاد کند.

رییس کمیته فوتسال درباره علت اقدام ناگهانی کویت در حذف ایران از تورنمنت بین‌المللی این کشور علی‌رغم دعوت قبلی خاطرنشان کرد: از آنجا که کفاشیان عضو کمیته فوتسال فیفاست کویت چندی پیش از ما درخواست کرد که کمک کنیم تا فیفا مسابقه‌های کویت را در تقویم سالیانه خود وارد کند تا آنها بتوانند هر ساله این مسابقه‌ها را برگزار کنند و اهمیت آن بیش از پیش شود که کفاشیان نیز این موضوع را مطرح کرد و اعضا به آن رای دادند اما متاسفانه کویت‌ها دیدند دیگر کاری با ما ندارند، خوبی ما را کاملا فراموش و دعوت خود را لغو کردند! البته ما به تصمیم آنها اعتراض و اعلام کردیم به علت برنامه‌ریزی جهت حضور در این تورنمنت دعوت‌های دیگر کشورها را رد کردیم و از آن‌ها خواهش کردیم در تصمیم غیراخلاقی خود تجدیدنظر کنند که قرار شده به ما خبر بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به سطح فوتسال کویت بهتر نیست شان فوتسال ایران در این باره حفظ شود و اصراری برای حضور در این تورنمنت صورت نگیرد، اظهار کرد: کویت از جمله کشورهایی است که هزینه بسیار زیادی در فوتسال می‌کند اما متاسفانه فدراسیون فوتبال ایران بودجه لازم را در اختیار فوتسال قرار نمی‌دهد. وقتی آنها یکصد و پنجاه هزار دلار برای تیم اول تعیین می‌کنند مشخص است که تیم‌های قدرتمند دنیا مانند برزیل، اسپانیا و ایتالیا را به این تورنمنت می‌کشانند؛ چرا که به دنبال کسب این جایزه هستند. متاسفانه ما چنین بودجه‌ای نداریم تا بخواهیم از تیم‌های قدرتمند دنیا پذیرایی کنیم بنابراین حضور ما در چنین تورنمنت‌هایی می‌تواند کمک زیادی به آماده‌سازی هرچه بیشتری تیم ملی کند. ان‌شاءالله تحریم‌های اقتصادی علیه ایران هرچه زودتر برداشته شود تا ما نیز تورنمنت‌های بزرگی را میزبانی کنیم.

افتخاری در پایان درباره حضور در تورنمنت گرندپری برزیل گفت: رییس فدراسیون فوتسال برزیل تغییر کرد و نفر جدید نیز در حال برنامه‌ریزی جهت چگونگی برگزاری این تورنمنت و جذب اسپانسر است تا پس از آن تیم‌ها را دعوت کندن. از آنجا که می‌ترسیم حضور ما در این تورنمنت مانند کویت به یکباره لغو شود به محض آن که این موضوع قطعی شد، آن را اعلام می‌کنیم. اقدام کویت باعث شد دیگر حضور در هیچ تورنمنتی را پیش از قطعی شدن اعلام نکنیم!

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Naghi سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

از آن‌ها خواهش کردیم در تصمیم غیراخلاقی خود تجدیدنظر کنند که قرار شده به ما خبر بدهند!!!!!!!!!!!!!

علی آقا چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

از این طرز فکرا باید ترسید.یاد شاه حسین افتادم که برای مقابله با افغانها استخاره کرد….