کد خبر : 8084
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 - 9:36
-

شفیعی:به کمتر از قهرمانی آسیا قانع نمی شویم

شفیعی:به کمتر از قهرمانی آسیا قانع نمی شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شفیعی در خصوص سطح آمادگی تیم فوتسال دبیری تبریز برای حضور در رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا اظهار داشت: تمرینات خوب و منظمی پشت سر گذاشته ایم و در آمادگی خوبی به سر می بریم. وی افزود: به چیزی کمتر از قهرمانی در مسابقات آسیایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شفیعی در خصوص سطح آمادگی تیم فوتسال دبیری تبریز برای حضور در رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا اظهار داشت: تمرینات خوب و منظمی پشت سر گذاشته ایم و در آمادگی خوبی به سر می بریم.

وی افزود: به چیزی کمتر از قهرمانی در مسابقات آسیایی قانع نمی شویم و با حضور آقای شمس در راس کادر فنی و بازیکنان خوبی که جذب کرده‌ایم، به کسب نتایج خوب امیدوار هستیم.

بازیکن تیم فوتسال دبیری چونبوری تایلند را اصلی‌ترین رقیب تیمش در جام باشگاه‌های آسیا دانست و عنوان داشت: می دانیم که نماینده تایلند تیم قدرتمندی است و باید سومین بازی را مقابل این تیم برگزار کنیم. بازی های چونبوری به خوبی آنالیز و تحلیل شده است و تمامی اعضای تیم هم قسم شده ایم که این تیم را شکست داده و به هدف خود برسیم.

وحید شفیعی بیان داشت: چند بازی دوستانه برگزار کرده ایم و روز پنجشنبه هم مقابل تیم ملی امید قرار خواهیم گرفت و بعد از این بازی، جشن بدرقه تیم برگزار خواهد شد و راهی تایلند خواهیم شد تا اردوی آماده سازی خود را در آنجا پی بگیریم.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه خودم به تازگی به تیم دبیری پیوسته‌ام، نمی توانم در مورد عملکرد دبیری در فصل نقل و انتقالات اظهار نظر کنم و باید کارشناسان راجع این قضیه نظر دهند.

بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز در پایان تاکید داشت: با توجه به اینکه کشور ایران به عنوان قدرت اول فوتسال آسیا، از سال ۲۰۱۰ در کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا ناکام مانده است و با تمامی اعضای تیم هم قسم شده ایم تا بتوانیم با کسب این عنوان، از اعتبار فوتسال کشور دفاع کرده و بتوانیم به عنوانی که شایستگی‌اش را داریم دست یابیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.