کد خبر : 8077
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 - 9:03
-

ناظم‌الشریعه : به خاطر دبیری و معدنی به تبریز می رویم

ناظم‌الشریعه : به خاطر دبیری و معدنی به تبریز می رویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد ناظم‌الشریعه در مورد احتمال عدم دعوت از تیم ملی ایران به گرندپریکس برزیل اظهار داشت: ایران در واقع یک برند است، بعید است که میزبان به راحتی از نام ما بگذرد. همیشه نیز در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و گرچه در مسابقات اخیر نایب‌قهرمان آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد ناظم‌الشریعه در مورد احتمال عدم دعوت از تیم ملی ایران به گرندپریکس برزیل اظهار داشت: ایران در واقع یک برند است، بعید است که میزبان به راحتی از نام ما بگذرد. همیشه نیز در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و گرچه در مسابقات اخیر نایب‌قهرمان آسیا شدیم اما در هر حال قهرمان آسیا هستیم و همه اینها کمک می‌کند که برزیلی‌ها از ما برای شرکت در این رقابت‌ها دعوت کنند.

وی با اشاره به مسابقات کویت تصریح کرد: شاید اگر به گرندپریکس نرویم، حضور در تورنمنت کویت جدی‌تر پیگیری شود. در این‌باره البته هنوز چیزی مشخص نشده است.

مربی تیم ملی فوتسال در مورد بازی دوستانه روز پنجشنبه امیدها با تیم دبیری تبریز گفت: به درخواست باشگاه دبیری، قرار است این مسابقه در سالنی برگزار شود که کفپوش آن شبیه به جام باشگاه‌های آسیاست. گرچه تیم ملی در این مدت تمرین نداشته و بازیکنان دوره بدنسازی را در تیم‌های‌شان پیگیری می‌کنند و زیر فشار هستند اما به خاطر اینکه دبیری نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیاست و همچنین به خاطر نام و یاد مرحوم معدنی، حاضر به رویارویی با این تیم شدیم.

انتهای پیام/د

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.