کد خبر : 8119
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 12:11
-

کشاورز:مربی-بازیکن بودن کار دشواری است!/ در نتایج فصل پیش همه بازیکنان و کادر فنی سهیم بودند

کشاورز:مربی-بازیکن بودن کار دشواری است!/ در نتایج فصل پیش همه بازیکنان و کادر فنی سهیم بودند
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: تلاش تیم گیتی‌پسند بر این است که بازیکنان سال گذشته خود را حفظ کند و خوشبختانه تا به حال توانسته قرارداد بیشتر بازیکنانش را تمدید کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد کشاورز پیرامون وضعیت کنونی تیم گیتی‌پسند اظهار کرد: گیتی‌پسند در شرایط خوبی به سر می‌برد اما تنها مشکل این تیم زمان است زیرا بسیار دیر شرایط مربی و کادر فنی‌اش مشخص شد و متاسفانه با کمبود زمان مواجه است.
وی تصریح کرد: کار بسیار دشواری است که مربی و بازیکن تیم یک نفر باشد زیرا این مسئولیت بسیار زمان‌بر است و بنده فقط برای کمک به گیتی‌پسند مربیگری را پذیرفتم زیرا این تیم در شرایط خاصی قرار داشت.
مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: من قول قهرمانی در لیگ برتر را به هیچ کس نداده‌ام و نه از من قهرمانی خواسته‌اند، اما هدف و تلاش من و بازیکنان رسیدن به صدر جدول است و امیدوارم که بتوانیم مسئولیت مربی و بازیکن را به صورت تمام و کمال در حق گیتی‌پسند ادا کنم.
وی در پاسخ به این سئوال که به چه دلیل مسئولان باشگاه شما را برای مربیگری تیم انتخاب کردند در حالی که اسم شما جزء لیست مربیان زیر نظر گرفته نبود، گفت: در مورد این موضوع نظر خاصی ندارم و واقعا نمی‌دانم چه شد که این پیشنهاد را به بنده دادند.
کشاورز تصریح کرد: در فکر تزریق چند جوان بومی و اصفهانی به این تیم هستیم که تا به حال مسلم رستمی ها،علی عابدین و حسن لولاکی به این تیم اضافه شده‌اند و هدف اصلی گیتی‌پسند ارائه بازی خوب و زیبا است.
وی درباره صحبت‌هایی که مبنی برمقصر بودن محمد کشاورز در نتیجه نگرفتن تیم گیتی‌پسند در لیگ گذشته بود اظهار کرد: بنده در این باره صحبتی ندارم اما فقط این را می‌دانم که در بازی‌های تیمی، اگر تیمی موفق یا برعکس شکست بخورد، همه بازیکنان و کادر فنی در آن سهیم هستند و نمی‌توان تنها یک فرد را عامل این موفقیت یا شکست دانست و بنده در هر تیمی که بازی کرده‌‌ام، تمام تلاشم را برای پیروزی تیم به کار گرفته‌ام.
انتهای پیام/ ب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 19 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

عابدین و رستمی که ااصلا اصفهانی نیستند! لولایی و مهرپرور هم که سالهای آخر بازی کردنشان است!
به این میگی جوانگرایی و بومی گرایی?
سال قبل توی لیگ چند بازی مصدوم بودی? چند بازی بهانه مصدومیت آوردی? چند بار به بهانه مصدومیت ولی بخاطر دیر شدن پول تمرین نکردی? چند بازی در اوج ناآمادگی بدنی بازی کردی? چند بار در توپ را پشت محوطه شش قدم خودتون دادی به حریف که اگر گلرتون خوب نبود باخته بودین?چند بار به اسم بچه های تیمت رفتی دنبال طلب خودت? بچه های تیمتون می‌گفتند توی جلسات فقط می‌گفتی چرا باشگاه به من اهمیت نمیده و چرا آقای طاهری مرتب به من زنگ میزنه و چاپلوسی منو نمیکنه؟ می‌گفتند توی نتایج ضعیف میرفتی پیش مربی یا طاهری و یا جنتی و زیرآب بقیه را میزدی و ضعف خودت را میانداختی گردن بقیه بچه ها!
البته انصافا وقتی آماده بودی خیلی کمک تیمت بودی و خود این کاملا نشان میده که واقعا نمیخواستم تیمت قهرمان بشه چون نقش تو کمرنگ شده بود
و واقعا تو نمی‌دانی چگونه بدون مدرک مربیگری شدی مربی لیگ برتر?ما هم باور کردیم!!!!

محمد حسین چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

آره اصلا تو که مقصر نبودی نیم فصل فقط مصدوم بودی نشسته بودی بیرون بعدش هم تو هر بازی یه زره بازی میکردی هیچ کمکی نکردی پارسال پس مقصر من بودم مثلا بزرگتر تیم بودی به درد که نخوردی پس نگو همه مقصر بودن تو بیشتر نقش داشتی تو نتیجه گرفتن تیم پس گردن کادر فنی ننداز

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

abedin behtarin bazikoneshoone emsal

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶

هیچ به دقت به چهره این آقا دقت کردین?
اگه کمی روانشناسی بلد باشید خیلی چیزها از توی این چهره میشه دید که ذاتی است هر چند در بیرون و بین مردم طور دیگری خودش را نشان دهد

سهیل چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

منم با شما موافقم چهر ه این آقا خیلی چیزها معلوم هست او با برنامه زیر آب مربیان رو زد تا خودش سر مربی بشه و پارسال هیچ کمکی به تیم نکرد ودر بدترین شرایط به تیم کمک نکرد ونیم نتیجه نگرفت این اقا اگه میخواست میشد که تیم جمع کنه وبه مربی خودش کمک کنه تیم ببره

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

هر دو کمک مربی این تیم هم سفارشی هستند.واقعا چی داره بر سر فوتسال اصفهان میاد؟؟؟

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲

منظورت از سفارشی چیه?
یعنی میگی خیلی از فوتسال چیزی سرشون نمیشه ولی به سفارش محل کارشون یا فلان سردار شدن مربی لیگ برتر یا اینکه کار بعضیها پیششون گیره!!!
نزن این حرف را حتما لیاقتش را داشتن دیگه !!!!

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

میشه یکی از این چند بازیکن جوان اصفهانی که قراره به تیم تزریق بشنو نام ببرید. شما که ۱جلسه تست گرفتید فقط برای رفع تکلیف. الکی مردمو دور نزنید آقای کشاورز. از این همه جوونه اصفهانی که اومدن تست دادان شما ۱نفرشونم انتخاب نکردی. پس چی میگی که در فکر تزریق بازیکن جوان اصفهانی هستی؟ شما فعلا فقط پولو بچسب.

عصبانی چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵

جون به جونش کنی قرچکیه. اصلا دلش به هال فوتسال اصفهان نسوخته. امسال خدا به دادمون برسه

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵

میگم من چند تا تزریقی خوب واسه تیمتون سراغ دارم همیشه هم خمار هستند!
ضمنا سر کوچه ما درمانگاه هست که واقعا خوب تزریق میکنند طوری که اصلا متوجه نمیشی! مثل خودت که بدجور به این باشگاه تزریق کردی ولی هنوز هم متوجه نشدن!

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

شیییییی شده که باز پای ما تژریقیارو وشط کشیدییییییین!
بابا بژارین توی خماری خودمون بشوژیمو بشاژیم!!!!

صادق چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳

برا همتون متاسفم.محمد کشاورز تو فوتسال ایران یه دونست واقعا.امسال هم بدون شک گیتی رو قهرمان میکنه

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷

اصلا فوتسال که هیچ این آقا کشاورزها اینقدر بی رویه از اصفهانیها کشیده که آب اصفهان را هم تموم کرده و رودخانه هم خشکیده و کشاورزی هم از بین رفته!!!!!

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸

اخه تا کى میخاى با این مصاحبه ها مردم رو گول بزنى،بابا یکى نیست به این بگه لولاکى و اذرپرور رو اضاف کردى ، ١٠ تا جوون دیگه اصفهانى هم بود که میتونستند تو این تیم بازى کنند ، اینا با تجربه هاشون بودن اقاى کشاورز، البته باید دید اینارو برا بازى کردن اضاف کرده یا برا دهن مردمو انداختن،

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳

آقای کشاورزعزیز کجای این دوبازیکن جوان هستند لولاکی یا آذرپرور عابدین هم که اصفهانی نی چی داری هی مساحبه الکی میکنی میگی بازیکن جوان!!! جدی نمیدونی این دوبازیکن چندسالشونه؟؟؟ نکن اینجوری آقای بازیکن مربی چوب خدا صدا نداره یه روزی هم نوبت خودت میشه ها….

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵

عابدینی ومسلمی که اصفهانی نیستن لولاکیم که سنش خیلی بالاس من نمیدونم دیگه حرفی باقی نمیمونه

futsali پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

Chera injori migin seneshon balas in harfa ro tamom konin lotfan dast az kament gozashtan bardarid aghayan :h.h va b .s va m.sh va i.e va gheire ….
Yeroz hastin halam ina hastan ….
Parsal migoftin chera bazikone esfahani nadare giti emsal darin migin seneshon balas…….bahone base dige ……..
Mohamadi lolaki azarpavar shareghi badi sanaye va yegolere dige Dar zemn morabi gari salighei hast soltan keshavarz dos dashte inaro bardare b khodesh va sabkesh barmigarde na hich kase digei ….
Inghadram hashiye dorost nakonin Ishala emsal ghahreman mishe giti pasand

نام ... جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

آقای فوتسالی هر کاری دوست دارن انجام بدهند ولی روراست باشن و لااقل هرکاری که میخواهند انجام بدهند همان را در مصاحبه بیان کنند نه مردم را مسخره کنند!
این اعتراضها به بازیکنان اصفهانی نیست به پیچوندن این آدم دودوزه بازه!

نام ... پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴

سلطان کشاورز یدونه ای داداش- به عنوان یک اصفهانی واست آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم موفق باشی ./

بازم مرد بودی ۵ تا بازیکنه اصفهانی تو تیمت انتخاب کردی اون افضلی ها اگه بازم بودم به جرات میگم ۲ تا

اصفهانی هم جایی تو تیم نداشت . امسال قهرمانی مطمن باش ./