کد خبر : 8153
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 10:00
-

دبیری: به دنبال اولین قهرمانی آسیایی تبریز هستیم

دبیری: به دنبال اولین قهرمانی آسیایی تبریز هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران فرزین دبیری در نشست مطبوعاتی باشگاه دبیری اظهار داشت: ابتدا باید از کادر فنی تیم ملی بخاطر اینکه با وجود نداشتن برنامه ای برای بازی ها خارجی تشکیل اردو داد تا با تیم ما بازی تدارکاتی انجام دهد کمال تشکر را داشته باشم و به آنها خوش آمد می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران فرزین دبیری در نشست مطبوعاتی باشگاه دبیری اظهار داشت: ابتدا باید از کادر فنی تیم ملی بخاطر اینکه با وجود نداشتن برنامه ای برای بازی ها خارجی تشکیل اردو داد تا با تیم ما بازی تدارکاتی انجام دهد کمال تشکر را داشته باشم و به آنها خوش آمد می گویم.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز ادامه داد: پس از حدود ۱۴ سال که از تیمداری ما می گذرد توانستیم با وحید شمسایی به عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران برسیم اما به دلیل مشکلات خانوادگی ایشان و عدم توان برای حضور در شهر تبریز با جوی دوستانه از ایشان جدا شدیم. آقای شمس جدی ترین گزینه هیات مدیره ما پس از این بود که مذاکرات خوبی با ایشان در تهران صورت دادیم و در نهایت به توافق رسیدیم تا هدایت تیم ما را بر عهده بگیرند.

فرزین دبیری به افتخارات سرمربیگری شمس اشاره کرده و متذکر شد: آقای شمس با کسب بیش از ۵ عنوان قهرمانی آسیا و سوابق درخشانی که در تیم ملی ایران داشته اند برای یک فصل فعلا با تیم ما به توافق رسیده اند که این قرارداد نامحدود است و تا هر زمانی که بخواهند افتخار می کنیم در خدمتشان باشیم.

وی با تمجید از دیگر باشگاههای لیگ برتری فوتسال تبریز ادامه داد: برای بستن تیمی قدرتمند از سوی باشگاه های تبریز خصوصا باشگاه شهرداری کمک زیادی به ما صورت گرفت که از این بابت بسیار از آن تشکر می کنم.

مدیرعامل دبیری تبریز از روند آماده سازی تیمش ابراز رضایت کرد و برنامه های تیمش برای حضور در جام باشگاههای آسیا را تشریح کرد: پس از بازی های تدارکاتی که در کیش و تبریز و اردبیل انجام دادیم انشاالله یکشنبه ایران را به مقصد بانکوک می کنیم تا اردوی تدارکاتی نهایی و بازی های تدارکاتی خود را انجام دهیم. در بانکوک با تیم ملی تایلند و تیم سوم این کشور بازی می کنیم که کمک زیادی به ما پیش از شروع رقابت ها خواهد کرد.

فرزین دبیری هدف تیمش در فصل پیش رو را قهرمانی توامان در لیگ و جام باشگاههای آسیا اعلام کرد و متذکر شد: قطعا این توانایی در تیم ما وجود دارد که هر دو قهرمانی را به دست بیاورد چراکه بازیکنان باتجربه ای چون اصغری مقدم و فخیم و … را داریم که هر یک تجربه یک تیم را دارند.

وی با بیان اینکه هنوز اسپانسری برای این تیم جذب نشده است از برخی ناملایمتی ها گلایه کرد و گفت: ما که از جیب هزینه کرده ایم و هدفمان هم کمک به ورزش تبریز و خوشحالی هواداران فوتسال این شهر است اما حمایت لازم از سوی مسئولان تاکنون از ما صورت نگرفته و به طور مثال در هیات فوتبال تنها کسی که به ما کمک کرده آقای علمی دبیر هیات فوتبال و آقای پیروزرام رئیس کمیته فوتسال تبریز است.

مدیرعامل دبیری تبریز خاطرنشان کرد: با وجود بودجه دو و نیم میلیاردی که امسال برای شرکت در هر دو جام و اردوهای متعددی که داشته ایم بسته ایم، سقف قراردادهای باشگاه ما بسیار پایین است و بسیاری از بازیکنان ما می توانستند با توانایی هایی که دارند در باشگاههای دیگری چون گیتی پسند، فرش آرا و یا فردوسی که بیشتر از ما هزینه می کنند، قرارداد ببندند. اما این بازیکنان اینجا ماندند و من از آنها تشکر می کنم.

گفتنی است مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز به پیشنهاد خبرنگاران حاضر در کنفرانس مطبوعاتی و در اقدامی ارزشمند نام استاد چرندابی قدیمی ترین خبرنگار استان آذربایجان را در لیست اعزامی به جام باشگاههای آسیا قرار داد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

این حرفها مال افشین دبیری هست یا فرزین?
شما عکس یکی را گذاشتین سایت دیگه عکس یکی دیگه را ? لااقل نمیشناسید از خودش اسمش را هم بپرسید!!!!