کد خبر : 8157
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 12:38
-

فغانی:‌ با کمک به شکرانه می‌خواهیم اتحاد جامعه داوری را نشان دهیم

فغانی:‌ با کمک به شکرانه می‌خواهیم اتحاد جامعه داوری را نشان دهیم
داور دیدار امروز تیم‌های سپاهان و استقلال گفت: تمام حق‌الزحمه داوران و کمک‌داوران هفته سوم لیگ برتر به داور اصفهانی اهدا می‌شود تا نشان دهیم جامعه داوری در همه موارد پشت سر هم هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرتضی شکرانه داور اصفهانی فوتبال کشورمان که چندی پیش در برنامه ۹۰ از مشکلاتش در مواجهه با بیماری که با آن دست و پنجه نرم می‌کند صحبت کرد، این روزها با حمایت گسترده اهالی فوتبال روبرو شده به طوری که اقشار مختلف خانواده فوتبال به اندازه توانشان به این داور کمک می‌کنند.

در همین رابطه علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که قضاوت دیدار امروز تیم‌های سپاهان و استقلال را برعهده دارد گفت:‌ طبق هماهنگی‌هایی که با مهدی تاج و فدراسیون فوتبال انجام شده قرار است تمام داوران و کمک‌داروران فوتبال کشورمان که در هفته سوم لیگ برتر قضاوت می‌کنند تمام حق‌الزحمه خود را به این داور اصفهانی اهداء کنند.

وی ادامه داد: ‌قرار است این کمک را تا روز شنبه یا یکشنبه به شکرانه اهداء کنیم.

فغانی خاطرنشان کرد: با این کار هم قصد کمک به این داور خوب را داریم که این روزها با مشکلات زیادی روبروست و هم اینکه می‌خواهیم نشان دهیم جامعه داوری در همه موارد پشت هم هستند.

این داور فوتبال گفت: برای شکرانه آرزوی بهبود و سلامت دارم.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

برای او از خداوند منان طلب صحت و سلامت دارم و امیدوارم کمکها واقعی و قابل توجه باشد
لااقل به این بهانه باشگاههای مختلف نیز که مبالغ نجومی و حتی زیرمیزی به بازیکنان پرداخت میکنند کمی از پول بیت المال را در این راه خرج کنند که مردم راضی تر هستند!