کد خبر : 8167
تاریخ انتشار : جمعه 24 مرداد 1393 - 13:43
-

دبیری با جواد منتظر فسخ قرارداد کرد

دبیری با جواد منتظر فسخ قرارداد کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که تیم دبیری تبریز از یکشنبه هفته آینده راهی تایلند می شود تا اردوی خود پیش از جام باشگاه های آسیا را برگزار کند یکی از کلیدی ترین بازیکنان خود را از دست داد. اختلاف شدیدی که بین منتظر با مسئولان باشگاه دبیری به خصوص سرپرست این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که تیم دبیری تبریز از یکشنبه هفته آینده راهی تایلند می شود تا اردوی خود پیش از جام باشگاه های آسیا را برگزار کند یکی از کلیدی ترین بازیکنان خود را از دست داد. اختلاف شدیدی که بین منتظر با مسئولان باشگاه دبیری به خصوص سرپرست این تیم بوجود آمده بود دیروز در نهایت منجر به قطع همکاری طرفین شد و قرارداد منتظر با دبیری فسخ شد.پس از این اتفاق بود که مسئولان باشگاه با علیرضا صمیمی مذاکره کردند تا به عنوان یار کمکی این تیم را در جام باشگاه های آسیا همراهی کند.از سوی دیگر امید ابراری نیا هم با مشکل خروجی روبروست و دبیری با علیرضا صمیمی و موثق پای به جام باشگاه های آسیا می گذارد و با جدایی منتظر وضعیت دروازه بانی این تیم در لیگ هم چندان روشن نیست.

گفتنی است جواد منتظر در گفتگویی تفصیلی با پایگاه خبری فوتسال ایران به تشریح اتفاقات رخ داده برای خود در این تیم پرداخته است که به زودی روی پایگاه قرار می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچکی جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

روزی که خبر زدین منتظر به دبیری ملحق شد گفتم که این اقا اخلاق نداره. اقای منتظر واقعا بی اخلاقی. لیاقت حضور در اسیا رو نداشتی. برات متاسفم

نام ... جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳

مشکل ابراری نیا چیه?
بدهکار مالیاتی هست یا ایشون هم مثل فوتبالیها سربازی شان مشکل داشته یا داره?

نام ... جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

منتظر به ماهان تندیس پیوست

نام ... شنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۲۶

ما منتظر خواندن اصل ماجرا و قضایای پشت پرده هستیم تا بدانیم کجا چه خبره?

نام ... شنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۵۴

ببین چی بوده که قید باشگاههای آسیا را زده?!!!

نام... شنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۱۱

آقای شمس وآقای دبیری یادتون باشه جواد منتطر هم خدایی داره درست نیست با آدم ها این جوری برخورد میکنید چون پول دارین و زورتون زیاده بالاخره دست بالای دست زیاده خدا آخروعاقبت شما روبه خیر کنه!!!