کد خبر : 8168
تاریخ انتشار : جمعه 24 مرداد 1393 - 15:39
-

منتظر:شمس و مدیران دبیری به بازیکنان بی توجه اند/اصلا نمی دانند این مدت من کجا بودم و چه می خوردم؟

منتظر:شمس و مدیران دبیری به بازیکنان بی توجه اند/اصلا نمی دانند این مدت من کجا بودم و چه می خوردم؟
جواد منتظر دروازه بان جدا شده تیم دبیری تبریز به شدت علیه مدیریت و سرمربی این تیم موضع گرفت و مدعی شد آنها به وضعیت بازیکنانشان رسیدگی نمی کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد منتظر که قراردادش دیروز با تیم دبیری فسخ شد با تایید این خبر گفت: متاسفانه رفتار خوبی با من در این تیم نشد.آقای شمس نسبت به بازیکنان بی توجه است و این بی توجهی در مورد من هم وجود داشت.از طرفی باشگاه هم نسبت به بازیکنان خود بی توجه بود.کسی در این تیم نمی دانست من کجا زندگی می کنم و خورد و خوراکم چیست.باشگاه امکانات لازم را برای من فراهم نکرد و آقای دبیری هم از بالا به بازیکنان نگاه می کند و به مشکلات آنها رسیدگی نمی کند.

منتظر جرقه اختلافش با مسئولان باشگاه را متوجه سرپرست این تیم می داند و می گوید: آقای شمس دو روز به بازیکنان استراحت داده بود تا پس از آن به تیم اضافه شویم و راهی اردوی تایلند شویم.من روز پنج شنبه می خواستم برای استراحت به ساری بروم اما نتوانستم بلیت تهیه کنم در حالی که باشگاه باید این امکان را برای من فراهم می کرد.در هر صورت به فرزاد کاویانی سرپرست تیم گفتم با هزینه خودم برایم بلیت تهیه کند.در همان حین حسین زاده سرپرست تیم ملی مرا دید و گفت ما دو بلیت اضافه داریم که می توانی همراه ما بیایی.موقع رفتن که شد کاویانی گفت بلیت های تیم ملی را ما تهیه کردیم و هر بلیتی اضافه بماند برای خودمان است و می خواهیم دو تن از مدیران باشگاه بروند که منظورشان کلاشی و دوستش بود که نمی دانم از کی تا حالا مدیرباشگاه شده اند. این در حالی بود که حسین زاده به من قول داده بود و من هم گفته بودم که با آنها می آیم. پای افشین دبیری هم به ماجرا باز شد و او هم طرف سرپرست تیم را گرفت و به جای اینکه به فکر رفاه بازیکنش باشد گفت ما بازیکن حاشیه ساز نمی خواهیم و من هم وقتی نگاه آنها را دیدم از تیم جدا شدم.

این دروازه بان ادامه داد: متاسفانه مدیران دبیری چون می گویند ما سرمایه دار هستیم می خواهند به همه از بالا نگاه کنند و من این بی احترامی ها را بر نمی تابم.هر کسی برای خودش شخصیتی دارد و این درست نیست که چون کسی پولدار است هر کاری بکند.من با یک تماس حسین شمس از راه دور به تبریز آمدم اما پاسخ خوبی به حسن نیت من ندادندو وقتی دیدم در این تیم راحت نیستم قرادادم را فسخ کردم.

منتظر درپایان با گلایه از مدیران هلال احمر گفت: این تیم واگذار شده اما مسئولان باشگاه به فکر پر کردن جیب خودشان هستند.آنها از چند بازیکن امضا گرفتند که تسویه حساب کرده ایم اما حالا زیر حرفشان زده اند و پول بیشتر می خواهند و رضایتنامه هم نمی دهند.در حالی که اصلا باشگاهی به نام هلال احمر وجود ندارد.من هم منتظر می مانم تا انتقال امتیاز این تیم قطعی شده و بازیکن آزاد شوم اما رفتار آقایان علمی و کریمی درست نبود و همین سناریو را برای شریف زاده و واحدی هم پیاده خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

futsali جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷

Futsali k ghahremane ligesh dabiri bashe k ba oun hame zado band b dast avord behtar az in nemishe …..

futsali جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹

Dost daram ghahreman shan ama khodaei samimi golhaye mashkoki az dabiri khord ….

آشنای غریب جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

آقایون غیر از منتظر رشید قلی پور هم در آستانه فسخ قرارداد هست

ساوه جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹

آقاى منتظر یادت هست فصل قبل با هلال احمر اومدی ساوه و سه تا گل هم خوردی بعد از بازی تو رختکن یکی از تماشاگرا در مورد مهندس مرتضوی مدیر عامل شن سا ازت سوال کرد چه فحشی به مهندس دادی؟مرد باش آقا جواد

نام ... جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰

باریکلا آقای منتظر. خوب کاری کردی. خدا همه چیزو داره میبینه…

نام ... شنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۳۶

اکثر پولدارها همین طوری هستند جلوی مردم طوری دیگه خودشون را نشان میدهند ولی در عمل طور دیگری هستند! ضمنا بیشتر پولدارها چطوری پولدار شدند درسته که در مقطعی کار کردند ولی آیا بعد زدوبند نداشته اند آیا مالیات واقعی پرداخت کرده اند یا با مامور مربوطه طور دیگه ای کنار میایند! اصلا واسه چی وارد ورزش میشوند و چه منافعی براشون داره?!

نام ... شنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۲۵

در ایران در هر ورزشی پول باشه اون ورزش افت می کنه.

میلاد شنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

اینا همش بهونه است منتظر از نظر فنی خیلی ضعیف شده اینو از بازیش جلوی شهرداری ساوه میشد فهمید که در حد بازی های دوستانه هم نیست چه برسه به جام باشگاه های آسیا مسئولای دبیری هم دنبال یه بهونه میگشتند که ایشون رو بندازن بیرون ۵ گل از ۶ گل بازی با ساوه رو منتظر به طور بچه گانه ای خورد

نام... شنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

نه داداش دبیری باید جواب محبت های سال گذشته صمیمی رو یه جوری جبران میکرد دیگه باید در این زمان جواد منتظر رو فدای این کار می کردند ولی یادتون باشه خدا همه چیزرو می بینه آقای شمس !!۱