کد خبر : 8394
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 9:46
-

ماهان تندیس و فرش آرا فینالیست امیدهای کشور شدند

ماهان تندیس و فرش آرا فینالیست امیدهای کشور شدند
تیم های ماهان تندیس قم و فرش آرای مشهد به فینال رقابتهای امیدهای کشور راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور در حالی به انجام رسید که تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب برتری در دیدار حساس و نفس گیر مقابل تیم شهرداری رشت جواز صعود به فینال را به دست آورد.

این هفتمین دوره لیگ برتر است و بعد از پایان مرحله گروهی مسابقات که با رقابت ۱۴ تیم در دو گروه به انجام رسید، در نهایت چهره چهار تیم راه‌یافته به نیمه ‌نهایی مشخص شد که با صعود ماهان تندیس قم به مرحله نیمه نهایی همراه بود.

ماهان تندیس قم در مرحله ‌نهایی این دوره از مسابقات که به میزبانی شهرستان مشهد در حال انجام است، در مصاف با تیم نام آشنای شهرداری رشت به پیروزی رسید و همانند سال‌های ۱۳۸۶، ۱۳۸۷ و ۱۳۹۲ که دو بار ارم‌کیش قم و یک بار صبای قم به فینال رسیده بود، راهی دیدار فینال این دوره از مسابقات شد.

تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در این دیدار که در حضور تماشاگران مشهدی و در سالن شهید بهشتی این شهر برگزار شد، بارها در مقابل دروازه تیم حریف خود صاحب موقعیت گلزنی شد اما نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم این دیدار حساس دو تیم با امید فراوان برای رسیدن به گل برتری و کسب پیروزی به میدان رفتند که در نهایت تیم ماهان تندیس قم ۳ گل دیگر به تیم شهرداری رشت یکی از تیم‌های مدعی مسابقات امسال زد و در پایان ۴۰ دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر مقابل حریف خود به برتری ۴ بر یک دست یافت و راهی دیدار نهایی شد.

در دیگر دیدار این مرحله فرش آرا در یک دیدار سخت و نفسگیر با نتیجه دو بر صفر حفاری خوزستان را شکست داد و حریف ماهان تندیس در فینال شد.دیدار فینال امروز در مشهد برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲

خسته نباشید به بچه‌های حفاری
که اگر یکم از باشگاه حمایت میشدن
با قهرمانی برمیگشتن

باشگاه فوتسال اتحاد اسفراین پنجشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹

سلام بنده سالن شهیدبهشتی بودم در ۴۰ دقیقه ماهان و رشت ۱ بر ۱ مساوی شدند و در دو وقت ۵ دقیقه اضافه ماهان به دو گل دیگر رسید در ادامه رشت ۵ نفره کرد اما روی پرس شدید ماهان دو گل دیگر خورد و ۵ بر ۱ تمام شد