کد خبر : 8404
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 21:01
-

ماهان تندیس قم قهرمان امیدهای کشور شد

ماهان تندیس قم قهرمان امیدهای کشور شد
تیم فوتسال ماهان تندیس قم با پیروزی برابر فرش آرای مشهد قهرمان لیگ برتر فوتسال امید باشگاه های کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال امید کشور ساعاتی پیش در مشهد به کار خود پایان داد و تیم ماهان تندیس قم بدون شکست و با پیروزی بر میزبان مرحله نهایی، این مسابقات را فتح کرد.

ماهان تندیس قم در دیدار نهایی این رقابت‌ها در سالن شهید بهشتی مشهد، به مصاف آبی پوشان فرش آرای مشهد رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

تیم امید ماهان تنیس قم، در ۱۰ دقیقه آغازین بازی طوفانی عمل کردند و موفق شدند با ۴ گل از حریف خود پیش بیفتند اما میزبان پیش از پایان نیمه نخست توانست ۲ گل از ۴ گل خورده را پاسخ دهد و به بازی بازگردد.

گلی که فرش آرا در نیمه دوم مسابقه به ثمر رساند سبب کاهش فاصله به یک گل و رسیدن بازی به اوج حساسیت شد اما با وجود روی آوردن فرش آرا به آرایش انتحاری ۵ نفره در اواخر بازی، تیم ماهان تندیس توانست با دفاعی منطقی از پیروزی خود دفاع کند و با نتیجه ۴ بر ۳ حریف سخت کوش خود را از پیش رو بردارد.

ماهان تندیس در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست ۵ بر یک تیم شهرداری رشت شده بود و تیم فرش آرای مشهد نیز برابر حفاری خوزستان با ۲ گل به برتری رسیده بود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

لیورپول پنجشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

قم مهد فوتسال ایران

حمزه رسولی جمعه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۲۷

ماشاالله به برو بچه های فوتسال قم که یکبار دیگر ثابت کردند که شایسته تحسین اند وبی خود نیست که از آنها به عنوان یکی از قطب های فوتسال ایران نام میبرند ایشالا که حالا که قراره ۱۰ تا از این تیم تزریق بشه به بزرگسالان بتونن خودشونو اونجا هم ثابت کنند

قم مهد فوتسال ایران جمعه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۵:۱۶

۱۳ برد و یک تساوی اون هم تساوی در ۸ ثانیه ی آخر ، ماشالا بچه ها … حیف این همه استعداد که تو ورزش قم یه سالن ۶۰۰۰ نفری ندارن ، کاش دو تا تیم داشتیم تو لیگ باید از پایه کار کنن تا تیم دوم برسه به لیگ ♥

محمدی جمعه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۲۳

بازیکن تقلبی داشتن قابل اثبات هست

نام جمعه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸

۴تا بازیکن تقلبی داشتن

نام ... شنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰

harki motone biad sabet kone. lotf konin alaki harf nazanin. in tim pake pake pak ghahreman shod
vaghean heif ke beja ghadr dani miaeen injori migin
jonam bachehaie ghom