کد خبر : 8505
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1393 - 16:22
-

خبیری:رقابت در سالن استاندارد ،حاشیه ها را کم می کند

خبیری:رقابت در سالن استاندارد ،حاشیه ها را کم می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه میثاق تهران گفت: زمانیکه به صورت رسمی مدیریت میثاق تهران را پذیرفتم که از مواردی که در لیست برنامه‌هایم قرار داشت، تغییر سالن تیم میثاق تهران بود. حسین خبیری افزود : مشکلات زیادی در این سالن به چشم می‌خورد این در صورتی است که وقتی شرایط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه میثاق تهران گفت: زمانیکه به صورت رسمی مدیریت میثاق تهران را پذیرفتم که از مواردی که در لیست برنامه‌هایم قرار داشت، تغییر سالن تیم میثاق تهران بود.

حسین خبیری افزود : مشکلات زیادی در این سالن به چشم می‌خورد این در صورتی است که وقتی شرایط سخت ابزاری یک تیم ایده‌آل باشد رابطه مستقیم با عملکرد تیم در رقابت‌ها خواهد داشت، زمانیکه تمرینات و رقابت‌ها در سالن استانداردی صورت گیرد به طور حتم حاشیه‌ها کم می‌شود و دو تیم می‌توانند حرفه‌ای با یکدیگر رقابت کنند بدون اینکه عاملی خارجی در بازی تاثیرگذار باشد از سوی دیگر در این سالن جایگاهی برای خبرنگاران تعبیه نشده بود که همین امر باعث پایین آمدن سطح حرفه‌ای فوتسال می‌شود بنابر همین عوامل تصمیم به تغییر سالن گرفتیم و این پیشنهاد را در هیئت مدیره مطرح کردم که در حال بررسی است.

وی ادامه داد: سالن دستگردی،‌ هندبال و قیانوری در تهران شرایط استانداردی برای برگزاری تمرینات و رقابت‌ها یک تیم را دارند که دستگردی متعلق به تاسیسات دریایی است و ما دو سالن دیگر را در نظر داریم البته با توجه به تعداد زیاد هواداران میثاق تهران و در نظر گرفتن راحتی آن‌ها حضور در سالن هندبال کمرنگ می‌شود زیرا فاصله زیاد این سالن نسبت به سالن فعلی امکان کاهش حضور هواداران را پر رنگ می‌کند. ما باید شرایط هواداران خود را در نظر بگیریم و سالنی نزدیک به سالن شهرداری را انتخاب کنیم زیرا هواداران سرمایه‌های اصلی میثاق تهران هستند.
خبیری در ادامه بیان داشت: دیگر برنامه ما برپایی اردوی یک هفته‌ای برای تیم است که با نظر کادر فنی به احتمال زیاد کردان کرج محل برگزاری این اردو خواهد بود تا بازیکنان با توجه به شروع دیرهنگام تمرینات بتوانند به آمادگی نسبی برسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که دو روز بیشتر به آغاز رقابت‌های جام باشگاه‌‌های آسیا نمانده برای دبیری که یک مدیریت با ثبات و حرفه‌ای را در تیم داشته و همچنین حسین شمس از بهترین مربیان فوتسال آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با جام قهرمانی به کشور بازگردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷

کدوم تماشاگر بابا

نام ... یکشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۸:۴۷

خدای دمت گرم کدام تماشاگر

محمد شنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷

چه جوالکی ه ه ه ه ه