کد خبر : 8726
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 15:33
دسته‌بندی نشده
-

شمس: باخت به چونبوری را گردن می گیرم/ بعد از بازی با ناگویا تدابیرم را می گویم!

شمس: باخت به چونبوری را گردن می گیرم/ بعد از بازی با ناگویا تدابیرم را می گویم!
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: برای دیدار نیمه‌نهایی با ناگویااوشنز تدابیر خاصی داریم که البته فردا بعد از بازی در مورد آن صحبت خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس در مورد شکست سه بر یک تیمش برابر نماینده تایلند اظهار داشت: بازی را خیلی با احتیاط آغاز کردیم در حالیکه جواد اصغری‌مقدم را هم به دلیل آسیب‌دیدگی نداشتیم. آسیبش جدی نبود اما چون او را برای نیمه‌نهایی می‌خواستیم، ریسک نکردیم. همچنین ۶ بازیکن یک اخطاره هم داشتیم (چهار بازیکن در دو بازی اول و دو اخطار هم در بازی سوم) که به شدت از آنها خواسته بودیم خطا نکنند و کمتر هم از این نفرات استفاده کردیم، فقط بهروز جعفری ناخواسته کارت زرد دوم را دریافت کرد. شوت از دومتری به دست او برخورد کرد که این خطای هند نیست اما داور هم خطا گرفت و هم کارت دارد.

وی با اشاره به اشتباهات داوری در دیدار روز گذشته، تصریح کرد: نمی‌خواهم به مشکلات داوری اشاره کنم و به این شکل بهانه بیاورم، ولی داور در سه صحنه می‌توانست برای ما اعلام پنالتی کند. در نیمه اول بلافاصله بعد از اینکه گل خوردیم، به گل رسیدیم یک داور اعلام گل کرد و داور دیگر گفت که صدای سوت پایان بازی را شنیده، آن دو با هم مشورت کردند و گل سالم اعلام نشد. داوری خیلی اشتباه کرد. البته ما در نیمه اول بیش از ۹ موقعیت گل داشتیم و بایستی این باخت را به گردن بگیریم چون که خودمان از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز در مورد دلیل اخراجش از نیکمت خاطرنشان کرد: وقتی گل به ثمر رسید و مورد قبول داور قرار نگرفت، به زمین رفتم تا بچه‌های تیمم را آرام کنم. سوت پایان هم زده شده بود. اتفاق خاصی نیفتاد و ما به رختکن رفتیم،‌ در بازگشت به زمین، مسئول مسابقه گفت که شما اخراجی، تعجب کردم و گفتم چرا در همان پایان نیمه به من این موضوع گفته نشد. اعتراضم را قبول نکردند و گفتند باید به سکوها بروی. اتفاقا در کنفرانس مطبوعاتی امروز (پنجشنبه) مدیران و مربیان هم به این موضوع اشاره کردم و گفتم که علت اخراج من که بعد از سوت داور برای کنترل بازیکنان که به داور نزدیک نشوند، به زمین رفتم را اعلام کنند. قرار شد بعد از بازبینی فیلم در این‌باره تصمیم‌گیری شود که شاید من هم شانس این را پیدا کنم که فردا در نیمه‌نهایی روی نیمکت بنشینم.

وی در پاسخ به این سوال که هدایت کردن تیم از روی سکوها در مرحله نیمه‌نهایی، کار تیم را سخت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: پشت نیمکت محلی هست که می‌توان ارتباط برقرار کرد. البته داور دیروز مدیرعامل تیم ما را هم به این دلیل که از نیمکت با من ارتباط برقرار کرد و به او گفتم که بازی را پنج نفره دنبال کنند، اخراج کرد. داور معتقد بود که نباید با فردی که اخراج شده ارتباط برقرار شود. به هر شکل ۲ داور استرالیایی با اشتباهات‌شان به باخت ما کمک کردند. البته به هیچ عنوان نمی‌خواهم تقصیر را گردن کسی بیندازم و بعد از بازی هم در رختکن به بچه‌ها گفتم که این باخت تقصیر خودمان بود و اگر توپ‌های‌مان را گل می‌کردیم هر چه داور اشتباه می‌کرد، باز هم تاثیری در کارمان نداشت، این مشکل به من و تیمم بازمی‌گردد، اما شاید اگر داوری کمی عادلانه‌تر بود، نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

 

حسین شمس در مورد دیدار فردای تیمش در مرحله نیمه‌نهایی با ناگویااوشنز ژاپن گفت: بهروز جعفری تنها بازیکن محروم ماست و خداراشکر توانستیم تیم را سالم به نیمه‌نهایی برسانیم. کاستای اسپانیایی سرمربیگری این تیم را برعهده دارد که جزو مربیان خوب دنیاست و در نشست مطبوعاتی امروز نیز بر قدرت فوتسال ایران تاکید کرد، من هم گفتم که این تیم از قدرت‌های خوب آسیاست. برای این بازی تدابیر خاصی داریم که البته فردا بعد از بازی در مورد آن صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

این همه احتیاط کردین دو پنالتی دوم دادین اگه احتیاط نمی کردید چقر پنالتی می دادید.

futsali پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴

Salam aghaye shams ye tosiye daram shomare 9 nagoya ro az aval bazi mohkam berin rosh .
۲:bazikone brazilishon paye chapesh asib dide rosh feshar biyarin .
۳:vaghti hoshikava capitaneshon to zamine forsate shot behesh nadin .
Ishala movafagh beshin

نام ... پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰

آقای فوتسالی میشه بگی از کجا بازی را میبینی?
آدرس یا شبکه را اعلام کن لطفا

وحید پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰

قانون بلد نیستی اقای شمس پر ادعا
هر وقت بازیکن یا مربی از محوطه بازی اخراج شود تحت هیچ شرایطی نباید با اعضا و کادر درون زمین ارتباط برقرار کند

نام... پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸

خواهشا نمی خواد در نیمه نهایی احتیاط کنید !! باخت به تایلند که یک تیم درجه ۳ در دنیای فوتسال است روحیه بازیکنان ایران رو پایین می آورد .فردا ژاپن را ۲رقمی کنید تا همه بفهمند هنوز ایران قدرت اول آسیا است

اليار جمعه , ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

یاشاسین تبریز تیملری

اویس جمعه , ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱

این بود تدابیرتون آقای شمس واقعا گل کاشتید