کد خبر : 8745
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1393 - 9:12
-

منصوری:باید به عنوان سومی آسیا همانند آرزو نگاه کنیم

منصوری:باید به عنوان سومی آسیا همانند آرزو نگاه کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کریم منصوری مالک و مدیرعامل باشگاه شهید منصوری گفت:زمانیکه دبیری قهرمان لیگ برتر شد و جواز حضور در رقابت‌های آسیایی را گرفت امیدوار بودم با عنوان قهرمانی این رقابت ها به ایران بازگردد تا فوتسال ایران همچنان در آسیا حرف اول را بزند اما پس از شنیدن نتیجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کریم منصوری مالک و مدیرعامل باشگاه شهید منصوری گفت:زمانیکه دبیری قهرمان لیگ برتر شد و جواز حضور در رقابت‌های آسیایی را گرفت امیدوار بودم با عنوان قهرمانی این رقابت ها به ایران بازگردد تا فوتسال ایران همچنان در آسیا حرف اول را بزند اما پس از شنیدن نتیجه رقابت این تیم با دبیری نا امید و ناراحت شدم.

وی افزود: جای تعجب دارد کسی که همیشه ادعا داشت و همه مربیان ایرانی را برای نتایج مسابقات زیر سوال می‌برد چگونه حالا بدترین نتیجه تاریخ جام باشگاههای آسیا را به خود و تیم دبیری اختصاص داده است. زمانی که منصوری راهی رقابت‌های آسیایی شد و در فینال به دلیل مشکلاتی که همه از آن خبر داشتند و همچنین کم تجربگی بازیکنان، مغلوب ناگویا شد، شمس خوشحال بود و گفت کسب عنوان نائب قهرمانی با هشتم شدن هیچ فرقی ندارد.

منصوری در ادامه بیان داشت: من امروز خوشحال نیستم اما یک سوال دارم، اگر کسب عنوان دومی با هشتمی فرق ندارد پس چگونه می شود بدترین نتیجه ایران در آسیا و عدم حضور در فینال جام باشگاهها را توجیه کرد.این نتایج شاید بتواند برخی را واقع بین کند تا در گوشه‌ای ننشینند و بدون منطق تمام فوتسال را زیر سوال ببرند و اول و آخر خود را ببیند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم سرمربی همیشه مدعی تیم دبیری تبریز حداقل قادر به پیروزی در دیدار رده بندی باشد تا آبروی فوتسال ایران را بیش از این نبرد،ببینید به کجا رسیده‌ایم که باید به عنوان سومی آسیا همانند آرزو نگاه کنیم.

اما به مجموعه مدیریتی دبیری و همچنین بازیکنان که زحمات زیادی کشیدند، خسته نباشد گرمی می‌گویم و آرزو دارم در ادامه رقابت‌ها موفق باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اکبر شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۴۹

احسنت

منصوری شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

راست گفتی بابا این شمس همیشه حرف زیادی می زنه

قرچکی شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰

دمت گرم، این شد حرف حساب
فکر کرده با اون همه بازیکن میتونسته قهرمان بشه، یادش رفته که منصوری با کمترین امکانات رفت و دوم آسیا شد.

قرچكي شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

بروتیم منصوری روجمع کن که امسال سقوط نکنه

اکبر شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

دبیری در پنالتی با دعای خیر مردم و تلاش بسسسسییییییییار زیاد کادر فنی !!!! نماینده چین !!!رو شکست داد و سسسسووووووم شد !!! هورا هورا هورا هههههههه

نام ... شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹

شمس باید اخراج بشه

جلال یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۲۴

این منصوری کیه به او چه ربطی داره که دبیری به فینال رسید یا نه برو به تیم ات برس که به دسته ۱ سقوط نکنه ههههههههه یاشاسین ایرانی یاشاسین آذربایجانی یاشاسین