کد خبر : 8799
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1393 - 14:56
-

تغییر نایب رئیس به خاطر فوتسال!

تغییر نایب رئیس به خاطر فوتسال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حتی اگر وزیر ورزش ساعتی یکبار مصاحبه کند و بگوید دخالتی در امور فدراسیون فوتبال نمی کند هم نمی توان فشار جدید به رئیس فدراسیون فوتبال برای ایجاد تغییرات را کتمان کرد. علی کفاشیان زیر فشار است تا ۳ عضو برجسته فدراسیونش را کنار بگذارد. او درست مثل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حتی اگر وزیر ورزش ساعتی یکبار مصاحبه کند و بگوید دخالتی در امور فدراسیون فوتبال نمی کند هم نمی توان فشار جدید به رئیس فدراسیون فوتبال برای ایجاد تغییرات را کتمان کرد.

علی کفاشیان زیر فشار است تا ۳ عضو برجسته فدراسیونش را کنار بگذارد. او درست مثل رفتاری که پیشتر برای قربانی کردن بهروان انجام داده بود ، از فریده شجاعی نایب رئیس بانوانش خواسته تا خیلی آرام استعفا بدهد و شاید کمک کند تا بحران به پایان برسد. وزیر ورزش از اتفاقاتی که در حوزه بانوان افتاده به شدت ناراحت است. تغییراتی که از ۶ ماه قبل در این فدراسیون اتفاق افتاده حاصل پرونده هایی است که مستقیم برای دفتر وزیر رفته بودند. گزارشهایی درباره اتفاقات منافی با فرهنگ عمومی جامعه که سبب شد تا گودرزی دستور تغییرات بدون درنگ را بدهد. تغییراتی که انجام شد اما تجلیل از گزینه های کنار گذاشته شده در لیگ فوتسال بانوان ، خشم وزیر را به همراه داشت . وزیری که برای ایجاد این تغییرات به مجلس هم احضار شد و در مجلس از نکاتی سخن گفت که نمایندگان دیگر حرفی برای گفتن نداشته باشند. حالا او دکتر شجاعی و نوع اداره کردن تشکیلاتش را مسبب این اتفاقات می داند و البته کفاشیان هم در این مواقع ترجیحش بر ایجاد تغییرات از نقاط غیر استراتژیک است. همین هم بود که باعث شد تا فریده شجاعی مصاحبه کند و بگوید وزارت ورزش می خواهد او را بر دارد.

البته این تنها خواست وزارت ورزش برای ایجاد اصلاحات نیست. آنها به دو همکار نزدیک کفاشیان هم گیر داده اند و می خواهند ریس از آنها بگذرد. مهدی محمد نبی دبیر فدراسیون نفر اول است. بعد هم آیت اللهی نایب رئیس اول. کفاشیان هم کنار رفتن این دو را مترادف با رسیدن خودش به در خروجی می داند.وزارت ورزش درنگ ندارد و می خواهد هرچه زودتر این تغییرات انجام شود اما کفاشیان چون همیشه زمان می خرد. او زیر بار برگزاری مجمع قبل از آبانماه نمی شود. این یعنی وزارت ورزش باید تجربه بازی های اسیایی را پشت سر بگذارد. جایی که با نتایجش شاید حتی دیگر خود وزیر هم روی کار نباشد تا خواهان انجام این تغییرات شود. در این مچ اندازی کفاشیان باید یک یا دو نفر نزدیک به خود را قربانی کند. او مشکلی با رفتن شجاعی ندارد. شاید این اتفاق بیفتد اما وزیر بیشتر از همه وزرا و رئسای قبلی بر جرفهایش اصرار دارد. او می خواهد حداقل دو تغییر اتفاق بیفتد. ابتدا شجاعی و بعد پست دبیرکل. اینکه او در جمع روسای باشگاه ها از این خواسته به صورت ضمنی سخن می گوید یعنی به آنچه می خواهد ، اصرار می کند. آیا موفق می شود؟
منبع:خبرآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالي یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶

هیچ اتفاق منافی با جامعه در فوتسال بانوان وجود نداره
جناب آقای وزیر از دوستان نزدیک خانم أمیر شقاقی هستند و این پاکسازی فقط به فرموده أمیر شقاقی که ناتوانی ها شو با حذف دیگرون که بسیار موفق اند میدونه
متاسفانه سیستم فعلا خاله بازی در جریان و از بین بردن آبروی دیگرون براحتی اتفاق میفته
متاسفیم برای وزیر متاسفیم برای شهریان و بیشتر از همه برای کفاشیان که نمیتونه از مربیانش بخاطر حفظ صندلی حمایت کنه