کد خبر : 8941
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1393 - 12:38
-

کاروان دبیری صبح امروز به ایران رسید

کاروان دبیری صبح امروز به ایران رسید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دبیری تبریز که برای حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا به کشور چین سفر کرده بود، پیش از ظهر امروز به تبریز بازگشت. تیم دبیری تبریز برای حضور بهتر در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا ابتدا اردوی یک هفته‌ای در کشور تایلند برگزار کرد و برابر تیم سوم لیگ این کشور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دبیری تبریز که برای حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا به کشور چین سفر کرده بود، پیش از ظهر امروز به تبریز بازگشت.

تیم دبیری تبریز برای حضور بهتر در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا ابتدا اردوی یک هفته‌ای در کشور تایلند برگزار کرد و برابر تیم سوم لیگ این کشور و تیم ملی تایلند در بازی‌های دوستانه به برتری دست یافت.

تیم دبیری تبریز در جام فوتسال باشگاه‌های آسیا در بازی اول و دوم خود به ترتیب برابر تیم‌های بانک بیروت لبنان و القادسیه کویت به برتری دست یافت؛ این تیم در بازی سوم اسیر قضاوت ضعیف داور استرالیایی شده و بعد از اخراج حسین شمس از روی نیمکت، بازی را به تیم چونبوری تایلند واگذار کرد. در این بازی یک گل صحیح تیم دبیری تبریز از سوی داور مردود اعلام شد.

دبیری تبریز در مرحله نیمه نهایی برابر تیم ناگویا ژاپن شکست خورد و در دیدار رده‌بندی با برتری برابر تیم شن زن به عنوان سوم آسیا دست یافت.

*آغاز تمرین از پنج‌شنبه

با ورود تیم دبیری تبریز به تهران با تصمیم مدیران و مربیان، تمرینات تیم دبیری تا روز پنج‌شنبه تعطیل شد؛ با این شرایط بازیکنان غیربومی راهی شهرهای خود شده و بازیکنان تبریز به شهر خود بازگشتند.

قرار است نخستین جلسه تمرینی تیم دبیری روز پنجشنبه در تهران برگزار شود؛ تیم دبیری در هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور در اهواز مهمان تیم حفاری خوزستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.