کد خبر : 9054
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1393 - 18:53
-

دیدار با دبیری بهترین بازی لیگ بود/ دنبال سکو نیستیم

دیدار با دبیری بهترین بازی لیگ بود/ دنبال سکو نیستیم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری اهواز در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: به عنوان یک تماشاگر از بازی تیم های حفاری و دبیری لذت بردم چراکه دو تیم سطح فوتسال بسیار بالایی را از خود به نمایش گذاشتند و بازی زیبایی را ارائه کردند. وی افزود: دبیری تبریز که به

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری اهواز در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: به عنوان یک تماشاگر از بازی تیم های حفاری و دبیری لذت بردم چراکه دو تیم سطح فوتسال بسیار بالایی را از خود به نمایش گذاشتند و بازی زیبایی را ارائه کردند.

وی افزود: دبیری تبریز که به تازگی از چین بازگشته و در شرایط مسابقه بوده، تیم بسیار پخته ای نشان داد اما تیم ما هم که جوان شده پا پس نگذاشت و چندین موقعیت خطرناک ایجاد کرد که هر کدام بوی یک گل می داد.

مرادحاجتی تغییرات تیمش را چنین اعلام کرد: از تیم ما سه بازیکن به نام های توکلی، نمازی و مریدی زاده در این فصل جدا شده اند در صورتی که ما تنها احمد ملاعلی را از منصوری به تیم خود بازگردانده ایم. مدیرعامل حفاری سیاست تیمش در لیگ۹۳ را جوانگرایی دانسته و متذکر شد: چند جای خالی در لیست خود داریم اما امسال چندین بازیکن جوان را به تیم اضافه کرده ایم که بسیار خوب هم کار می کنند. تیمی جوان را تحویل لیگ داده ایم که خوش آتیه است.

وی در پایان مدعی شد: امسال در لیگ برتر فوتسال به دنبال سکو نیستیم اما برای رسیدن به آن می جنگیم و تلاش مان را کم نخواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.