کد خبر : 9094
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1393 - 17:22
-

لک: درخشش نظری ما را ناکام گذاشت

لک: درخشش نظری ما را ناکام گذاشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک  در مورد شکست تیم میثاق مقابل تأسیسات دریایی در هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران اظهار داشت: ما تمرینات خود را خیلی دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز کردیم. واقعاً نمی‌شود ۱۰ روزه یک تیم خوب را برای لیگ برتر آماده کرد. تأسیسات دریایی سه ماه زودتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک  در مورد شکست تیم میثاق مقابل تأسیسات دریایی در هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران اظهار داشت: ما تمرینات خود را خیلی دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز کردیم. واقعاً نمی‌شود ۱۰ روزه یک تیم خوب را برای لیگ برتر آماده کرد. تأسیسات دریایی سه ماه زودتر از ما تمریناتش را شروع کرده بود و خیلی هم ما را اذیت کرد. در مجموع بازی پایاپایی بود و موقعیت‌هایی را هم ایجاد کردیم اما درخشش مصطفی نظری ما را ناکام گذاشت.

وی ادامه داد: به خاطر اینکه کارمان را دیر شروع کردیم نتوانستیم در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی داشته باشیم ولی بازیکنانم با همین شرایط هم خوب تمرین می‌کنند. ما باید دو سه هفته ابتدایی لیگ را به خوبی و خوشی پشت سر بگذاریم تا در تعطیلات جام گرند پریکس میثاق را به مرز آمادگی برسانیم. واقعیت این است که ما به تمرین احتیاج داریم.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در پاسخ به این سؤال که هدف‌گذاری این تیم برای فصل جدید چیست، گفت: باید شرایط طوری باشد تا مورد رضایت خود ما، هیئت مدیره و مدیرعامل قرار بگیرد. برای موفقیت کارمان دشوار است اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا در پایان لیگ جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم.

لک درباره سوم شدن دبیری تبریز در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد: دیگر کار ما در آسیا از احساس خطر کردن گذشته است. وقتی ما دو جام ملت‌های آسیا و دو جام باشگاه‌های آسیا را از دست می‌دهیم یعنی اینکه از کشورهایی مانند ژاپن و تایلند عقب افتاده‌ایم. کاری به دبیری ندارم متأسفانه فوتسال ما در سال‌های اخیر کار خاصی در آسیا و جهان انجام نداده است، درست برعکس کشورهای دیگر که کار کردند و نتیجه هم می‌گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صادق شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰

امروز سالگرد درگذشت احسان محمد یانی بازیکن فقید شهرداری ساوه بود.برا پایگاه خبری متاسفم که یه تسلیت خشک و خالی هم نزاشت تو سایت.روحش شاد یادش گرامی باد

نام ... شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳

از صبح تا الان فقط سایت شده نظری به زور می خواین بره تیم ملی بابا خسوس به این سایت ها نگاه نمی کنه