کد خبر : 9068
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1393 - 11:43
-

هاشمیان:در رابطه با کنترل دوپینگ،در فوتسال سهل انگاری می شود

هاشمیان:در رابطه با کنترل دوپینگ،در فوتسال سهل انگاری می شود
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از سهل انگاری باشگاه های فوتسال در مورد کنترل دوپینگ گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دکتر احمد هاشمیان  رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت کنترل دوپینگ با هشدار جدی نسبت به سهل‌انگاری در دسته یک فوتبال و لیگ برتر فوتسال گفت: درصد کمی از باشگاه‌های دسته یکی خواهان ارائه آموزش شده‌اند. متاسفانه در فوتسال هم باشگاه‌ها و هم مقامات برگزاری مسابقه‌های کوتاهی می‌کنند.

وی افزود: پس از این که بارها از باشگاه‌ها و برگزار کنندگان مسابقه‌های فوتسال خواهش کردم اکنون لازم می‌دانم که عرض کنم در ارتباط با رعایت استانداردهای پزشکی و کنترل دوپینگ در فوتسال کوتاهی و سهل انگاری می‌شود.

هاشمیان ادامه داد: این کوتاهی باعث بروز آسیب‌های قابل توجهی شده است. تیم ملی فوتسال به همین دلیل از حضور یکی از بازیکنانش محروم شد در حالی که اگر باشگاه‌ها استانداردهای لازم را رعایت می‌کرد و بازیکن تحت آموزش قرار می‌گرفت، این اتفاق نمی‌افتاد.

وی درباره هزینه برگزاری دوره‌های آموزشی گفت: هزینه برگزاری این دوره‌ها کاملا بر عهده فدراسیون است و باشگاه‌ها لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنند. در صورت درخواست باشگاه‌ها، مدرسان ما به محل آن باشگاه یا هر جا که باشگاه‌ها احساس کنند راحت‌تر هستند اعزام می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.