کد خبر : 9136
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1393 - 16:25
-

اعلنی:افتخاری دوست داشت پرسپولیس به جای مقاومت لیگ برتری شود

اعلنی:افتخاری دوست داشت پرسپولیس به جای مقاومت لیگ برتری شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباسعلی صدیق اعلنی مدیر عامل مقاومت البرز گفت: او ۲ سال گذشته برنامه های بلند مدت و تلاشهای خود را به حضور در لیگ برتر معطوف کردیم با قهرمانی‌های پی در پی در لیگ دسته دو و رویارویی با حریفان مدعی لیگ دسته یک جواز حضور در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباسعلی صدیق اعلنی مدیر عامل مقاومت البرز گفت: او ۲ سال گذشته برنامه های بلند مدت و تلاشهای خود را به حضور در لیگ برتر معطوف کردیم با قهرمانی‌های پی در پی در لیگ دسته دو و رویارویی با حریفان مدعی لیگ دسته یک جواز حضور در لیگ برتر را گرفتیم که متاسفانه در ابتدای حضور با مشکلاتی رو به رو شدیم حالا هم که تمام تلاش خود را برای قطعی کردن حضورمان در لیگ به کار گرفتیم مشکلی دیگر بر سر راهمان گذاشتند تا با آن درگیر شدیم. به تازگی لیگ برتری شدیم و انقدر درگیر مسائل باشگاه بودیم که پرداخت مبلغ ورودیه را فراموش کردیم اما در این مدت نیز به صورت شخصی و کتبی از سوی کمیته فوتسال ابلاغیه مبنی بر اینکه در صورت عدم پرداخت مبلغ بازی لغو می‌شود به دستمان نرسید با این اوصاف کمیته فوتسال نباید رقابتهای نخستمان با شهرداری ساوه را لغو می‌کرد زیرا  ما تمام شرایط را برای برگزاری رقابتها فراهم آورده بودیم و حتی هتل برای داوران نیز رزو کردیم. سال گذشته هم تیمهایی در لیگ حاضر بودند که مبلغ ورودیه را پرداخت نکردند و در لیگ برتر حاضر شده بودند. مسئولان کمیته فوتسال که می‌دانستند اولین تجربه لیگ برتریمان را آغاز می‌کنیم و اهل قانون مشکلی نیستیم که از پرداخت پول مخالفت کنیم به این ترتیب می‌توانست تا بازی سوم به ما مهلت بدهند و در صورتیکه مشاهده کردند ما قوانین را پشت گوش می‌اندازیم توبیخمان کنند.

وی افزود: حضور یک تیم نظامی در لیگ برتر به نفع تمام افراد فوتسالی است به جای اینکه قدر این حضور را بدانند سرسختانه‌ترین قوانین را به ما مربوط می‌کنند تا بگوییم عطای تیم‌داری را به لقایش بخشیدیم و از لیگ برتر برویم تا مسئولان به خواسته‌ خود برسند و راحت شوند. فقط کسی که فوتسال می‌داند و می‌فهمد مزایای حضور مقاومت را در لیگ درک می‌کند در همین راستا ترابیان که مدیری فوتسالی است صحت گفته‌هایم را تایید کرد اما به جز وی هیچ کس نفهمید تیمی نظامی در لیگ می‌تواند کمک زیادی به فوتسال و ستاره‌های فوتسال باشد اگر ستاره‌ای ۲ سال برای خدمت از لیگ دور شود چگونه می‌تواند به روزهای طلایی خود بازگردد مگر اینکه اتفاقاتی فوتبالی در فوتسال هم به دلیل بی‌تدبیری رییس کمیته رخ دهد و کارت معافیتهای تقلبی فوتسالی‌ها داده شود.

**افتخاری از اول دوست نداشت مقاومت به لیگ برتر نیاید

صدیق اعلنی در ادامه بیان داشت: ما در حالی به لیگ برتر امدیم که  با توجه به عملکردمان باید عنوان پدیده لیگها به ما می‌رسید اما حالا باید با دروغ و تهمت های افتخاری سرو کله بزنیم .من ۲ ماه فقط در تلاش برای قطعی شدن حضورمان در لیگ برتر بودم و حالا افتخاری بر روی صندلی گرم و نرم خود نشسته و می‌گوید مقاومت مشکل مالی ندارد از مشکل مدیریتی رنج می‌برد زیرا مدیر عامل ندارد. اگر مقاومت مدیر عامل ندارد چگونه با هر بدبختی خودش را در جمع لیگ برتریها نگه داشت .افتخاری باید ما را حلوا حلوا کند زیرا به آینده فوتسالی کمک می‌کنیم اما از هر دری رو به روی ما در می‌آید. زیرا در بازیهای پایانی لیگ یک نیز افتخاری خواهان صعود پرسپولیس بهزیستی بود وقتی ما با اقتدار صعود کردیم ناراحت شد امیدواریم مشکلات در کمیته فوتسال حل شود و در راس آن افتخاری با صداقت مدیریت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

007 دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷

آفرین به مقاومت بسیج که حضور خودرا در لیگ برتر هم نشان داد حضور بسیج در همه ی عرصه ها سازنده است