کد خبر : 9130
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1393 - 12:14
-

شمسایی: نتیجه بازی اصفهان،زنگ خطری برای همه تیم ها بود

شمسایی: نتیجه بازی اصفهان،زنگ خطری برای همه تیم ها بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی در مورد پیروزی سه بر یک تیمش در هفته اول لیگ برتر مقابل منصوری گفت: ما چهار هفته سنگین را پیش رو داریم که در واقع همه بازی‌های‌مان حکم فینال را دارد. یکی را با برد مقابل منصوری رد کردیم و این هفته هم با میثاق بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی در مورد پیروزی سه بر یک تیمش در هفته اول لیگ برتر مقابل منصوری گفت: ما چهار هفته سنگین را پیش رو داریم که در واقع همه بازی‌های‌مان حکم فینال را دارد. یکی را با برد مقابل منصوری رد کردیم و این هفته هم با میثاق بازی داریم که جزو تیم‌های خوب است و حتما بازی خیلی سختی است. فیلم بازی این تیم را دیدیم و تدابیری برای این بازی داریم. البته صددرصد آنها هم برای این بازی برنامه دارند. البته ما از یک امتیاز خوب به اسم تماشاگر برخورداریم که امیدوارم خدا کمک‌مان کند که با دست پر این مسابقه را تمام کنیم.

وی در مورد اینکه ماهان تندیس را یکی از مدعیان لیگ برتر به شمار می‌آورند، خاطرنشان کرد: ما یک تیم کاملا بومی و جوان هستیم. استفاده از جوانان حکم شمشیر دولبه را دارد، موقعی که این جوانان خوبند، عالی است اما اگر روز بدشان باشد، دیگر کار از دست می‌رود. البته یک سری جوان باتجربه هم داریم. نمی‌خواهم از اکنون جاه‌طلبی داشته باشم و بگویم برای قهرمانی می‌رویم، اما مدعی هستیم. هر چه از لیگ بگذرد بیشتر معلوم می‌شود که چه کسی خوب است، چه کسی متوسط و چه تیمی ضعیف است. به نظرم تا قبل از گرندپریکس، تیم‌ها همدیگر را می‌شناند.

امیر شمسایی ادامه داد: برای ما خیلی میزبان و میهمان بودن فرقی ندارد چون تماشاگر زیاد داریم و اگر در زمین حریف و در حضور تماشاگرانش هم بازی کنیم، بچه‌های ما با تماشاگر عجین هستند.

این مربی فوتسال در مورد تیم‌های مدعی لیگ امسال خاطرنشان کرد: تاسیسات تیم خوبی است. وحید شمسایی خودش یک انگیزه برای تیم است. دبیری که تازه از جام باشگاه‌ها برگشته، تیم آماده‌ای دارد. منصوری مدعی است، حفاری همیشه خوب کار می‌کند، میثاق، فردوسی و فرش‌آرا هم خوبند، گیتی‌پسند مهره‌های خوبی دارد. دیگر هیچ تیمی از پیش‌ برنده نیست. همه تیم‌ها مدعی هستند. مثلا همین شهروند ساری به اصفهان رفت و سه بر دو باخت، این نتیجه زنگ خطر برای همه تیم‌ها بود که امکان دارد هر تیمی بیاید و نتیجه بگیرد. همه می‌جنگند و هر هفته ممکن است اتفاقات زیادی در جدول رخ دهد.

شمسایی گفت: این وضعیت به پویایی لیگ کمک می‌کند، از دل لیگ بازیکن به تیم ملی می‌رود، اما یادمان نرود که هر چه تیم‌های پایه قوی‌تری داشته باشیم، تیم ملی قوی‌تری خواهیم داشت. چند سال پیش مدیر تیم‌های پایه بودم و اعتقاد داشتم که باید سه تا تیم جوانان داشته باشیم ولی امروز اصلا تیم ملی جوانان نداریم و حتی زیر ۲۳ سال هم نداریم و تیمی که به ویتنام رفت ۲۵ ساله هم در جمع خود داشت. شاید مقطعی نتیجه بگیریم اما اگر روی تیم‌های پایه کار نکنیم، به تیم درجه دو آسیا تبدیل می‌شویم.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

امیر شمسایی مربی خوبی هست و هر موقع قم بوده هم خوب تیم رو جمع کرده، ایشالا که ماهان با امیر خان موفق باشه

نام ... دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

از بین صحبتهای آقای امیر شمسایی یک جمله در مورد تیم گیتی نظرم را جلب کرد که خیلی معنی داره این تیم مهره های خوبی داره که کاملا درسته و خیلیها به این درک نرسیده اند!!!

نام ... دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

اگه بعنوان یه کنایه برداشت کنیم تعبیر جالبی داره : مهره های خوبی داره!