کد خبر : 9124
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1393 - 12:22
-

مرتضایی:نبود توکلی در شکست ما تاثیر داشت

مرتضایی:نبود توکلی در شکست ما تاثیر داشت
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد پس از قبول نخستین شکست از تیم همشهری خود گفت: پایان خوب بهتر از شروع خوب است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی در خصوص دیدار مقابل فردوسی مشهد در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوب و تماشاگر پسندی بود و فردوسی نیز توانست بازی منسجمی را از خود نشان دهد.

وی درمورد شروع فرش‌آرا در فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: اعتقاد دارم پایان خوب بهتر از شروع خوب است و امیدوارم در آینده بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

مرتضایی ادامه داد: متاسفانه در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و البته نصیری نیا، دروازه بان فردوسی نیز یکی از ویژگی‌های خوب این تیم بود و بابت این پیروزی به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم حریف را دست کم گرفته بودید یا خیر، تصریح کرد: اصلا چنین چیزی وجود نداشت همه بازیکنان داخل زمین روزی با یکدیگر هم بازی بودند. بازیکنان ما نیز تمام توانشان را به کار بردند و کم کاری نکردند.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد همچنین در مورد داوری دیدار گفت: متاسفانه داوری ضعیف بود و ۳ خطای مسلم را برای تیم ما گرفته نشد و به همین دلیل موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی به محرومیت یکی از بازیکنان اصلی خود از فصل گذشته نیز اشاره و اظهار کرد: از نکات مهم این دیدار محرومیت فرهاد توکلی ملی پوش تیم ما بود که از فصل گذشته باقی مانده بود و به همین دلیل نبودن وی نیز تاثیری در نتیجه گیری داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار یکشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

جناب مرتضایی تیم نباید به یک بازیکن متکی باشه.شما با یک تیمی بازی کردید که بارها در دیدارهای دوستانه بازی کرده بودید و شناخت کافی داشتید .شما که معتقد به آنالیز بازیها هستید ایا این بازی رو آنالیز کردین ؟

نام ... یکشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

داوری نیمه اول حسابی بهتون حال داد سه سوته ۵خطا شد دست و پای فردوسی بسته شد! فوتسال بازی تیمه نه یه نفر که بود ونبودش فرق کنه !!!!!

هوادار یکشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲

اقای مرتضاییها آه خیلیها پشت این تیمه مطمین باشید نتیجه نخواهید گرفت
خدا رو مد نظر بگیرید……..

فوتسالی دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۳۸

همیشه بازیهای داربی حساس ست ومخصوصا هفته اولی وآغازین مسابقات.
درنهایت احترام گذاشتن به نخبه های هر رشته ورزشی لازمه شکوفایی دوستان بزرگوار.
اقای فرهادتوکلی افتخار این کشورست.
یاحق