کد خبر : 9144
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1393 - 10:21
دسته‌بندی نشده
-

جاوید: برای کسب هر سه امتیاز به ساوه می رویم

جاوید: برای کسب هر سه امتیاز به ساوه می رویم
بازيكن تيم فوتسال گيتي پسند گفت: هنوز با گيتي پسند آرماني دو الي سه هفته فاصله است، زيرا گيتي پسند تمريناتش را ديرتر از تيم‌هاي ديگر شروع كرد و هنوز به زمان نياز دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: باشگاه گیتی پسند اکثر بازیکنان باتجربه و اصلی تیم را حفظ کرده و در کنار این با تجربه‌ها بازیکنان جوان و خوبی را به تیم اضافه کرده است.

مهدی جاوید با اشاره به اینکه تیم فوتسال گیتی پسند هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است، اظهارکرد: ما هفته اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و توانستیم با همت بازیکنان جوان و باتجربه ٣ امتیاز بازی را به دست بیاوریم، اما هنوز با گیتی پسند آرمانی دو الی سه هفته فاصله است، زیرا گیتی پسند تمریناتش را دیرتر از تیم‌های دیگر شروع کرد و هنوز به زمان نیاز دارد.

وی افزود: تیم شهرداری ساوه تیم بسیار خوبی است و در این فصل نیز تعدادی بازیکن بسیار خوب گرفته است که این بازیکنان سطح این تیم را بالا برده اند، در بازی‌های تدارکاتی تیم شهرداری ساوه قابل احترام بود و بسیار خوب بازی می‌کرد که با این اوصاف امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به اصفهان بیاوریم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در پاسخ به این سوال که این تیم تعدادی از بازیکنان فصل قبل خود را از دست داده و آیا با این وضعیت هنوز می‌توانید قهرمان شوید یا خیر، افزود: باشگاه اکثر بازیکنان باتجربه و اصلی تیم را حفظ کرده و در کنار این با تجربه‌ها بازیکنان جوان و خوبی را به تیم اضافه کرده است و می‌دانم تیم گیتی پسند پتانسیل قهرمانی در این فصل را دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

به این میگن بازیکن حرفه ای!!!
هر کسی در راس کار باشه تعریفش را میکنه و اصلا هم به هیچ چیزی مثل پول دادن یا ندادن یا چرا به بعضیها پول دیرتر بدهند یا چرا کم یا زیاد توی زمین بازی نیست یارانه تیم و یا عملکرد بعضی بازیکنها اعتراض نمیکنه!
البته حق هم داشته چون میخواسته تشکیل خانواده بده باید سال قبل و امسال خیلی از پولش را جلو جلو بگیره!