کد خبر : 9154
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1393 - 14:57
-

دبیری: به خواست هواداران در سالن پورشریفی بازی می کنیم

دبیری: به خواست هواداران در سالن پورشریفی بازی می کنیم
مالک باشگاه دبیری تبریز می گوید بازی این تیم با تاسیسات دریایی یک جدال دوستانه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری اظهار کرد: تیم دبیری تبریز تا کنون در سالن علوم پزشکی برابر حریفان خود ظاهر می‌شد، اما ظرفیت کم این سالن سبب شد که سال گذشته در اکثر بازی‌های خانگی خود شاهد ماندن طرفداران تیم دبیری پشت درب‌های بسته باشد و همین ما را ملزم کرد که محل بازی‌های خانگی خود را به سالن ۶ هزار نفری شهید پورشریفی تغییر دهیم.

وی افزود: برای ما طرفداران و هواداران تیم دبیری بسیار مهم هستند و حمایت این عزیزان از تیم دبیری مایه دلگرمی ما شده و خواست آنها برای برگزاری بازی در یک سالن بزرگ‌تر در حالی عملی شد که ما سال‌ها در سالن علوم پزشکی بازی می‌کردیم و کاملا با شرایط این سالن آشنا بودیم و به خواست هواداران امسال در سالن پورشریفی بازی خواهیم کرد.

دبیری گفت: خوشبختانه کف سالن پورشریفی که به خاطر مسابقات هندبال جوانان آسیا تغییر یافته بود، بسیار مطلوب بوده و جا دارد از مسئولان ورزش استان خصوصا اسبقیان و ستوده‌نژاد تقدیر و تشکر شود.

مالک باشگاه دبیری تبریز در مورد بازی تیمش برابر حفاری خوزستان گفت: در این بازی با وجود خستگی ناشی از سفر خوب ظاهر شده و به نظر من کسب مساوی برابر یکی از مدعیان لیگ در خانه‌اش نتیجه مطلوبی است، ضمن اینکه فراموش نشود ما دو مهره تاثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت برای این بازی به همراه نداشتیم.

دبیری در مورد بازی حساس تیمش برای تاسیسات دریایی گفت: سرمربی تیم تاسیسات دریایی وحید شمسایی مربی فصل گذشته ما است و شاید این به نوعی به بازی حساسیت داده باشد، ولی باید عنوان کنم دوستی ما با شمسایی همچنان ادامه داشته و امیدواریم در این بازی شاهد رقابتی جوانمردانه بین دو تیم باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

آقای دبیری جان تو راست میگی یکی تو با شمسایی خیلی رفیقی یکی هم حسین شمس !!!که داره برای دیدن چهره وحید شمسایی لحظه شماری میکنه !!