کد خبر : 9152
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1393 - 11:03
-

شهرزاد مظفر: باور نمی‌کنم پرسپولیس توانایی پرداخت پول ما را نداشته باشد

شهرزاد مظفر: باور نمی‌کنم پرسپولیس توانایی پرداخت پول ما را نداشته باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرزاد مظفر درباره پرداخت نشدن مطالباتشان از سوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس تنها ۲۵ درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند. بازیکنان تیم بارها به باشگاه مراجعه کرده اند اما به نتیجه ای نرسیدند. مظفر ادامه داد: به نظر من

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرزاد مظفر درباره پرداخت نشدن مطالباتشان از سوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس تنها ۲۵ درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند. بازیکنان تیم بارها به باشگاه مراجعه کرده اند اما به نتیجه ای نرسیدند.

مظفر ادامه داد: به نظر من اصلا درشان باشگاه پرسپولیس و بازیکنان این تیم نیست که به خاطر این مقدار پول به باشگاه بروند. قرارداد بازیکنان کم است و آنقدر بالا نیست که ارزش این را داشته باشد که دیر پرداخت شود و به خاطرش این مشکلات به وجود بیاید. این پول ارزش این رفتار را از سوی باشگاه ندارد.

سرمربی پیشین تیم فوتسال بانوان پرسپولیس با تاکید براینکه بازیکنان در طول فصل با وجود بی پولی به بازی ها ادامه دادند، گفت: در طول لیگ برتر فوتسال بانوان، بازیکنان فشار زیادی را بابت پرداخت نشدن مطالباتشان تحمل کردند و در یک مقطع هم تصمیم گرفتند که به مسابقات ادامه ندهند اما من از تمام آن ها خواهش کردم به خاطر نام پرسپولیس و زحمت های خودشان تا پایان کنار تیم بمانند.

او با بیان اینکه هرسال قراردادهای بازیکنان دیر تسویه شده است، اظهار کرد: روال پرداخت قراردادها هرسال به این شکل بوده است اما تا پایان فصل به هر شکلی شده پول ها از طرف باشگاه پرداخت می شد. متاسفانه امسال این موضوع خیلی طولانی‌تر شد و در آستانه فصل جدید بازی ها هنوز پول های فصل گذشته به صورت کامل پرداخت نشده است. واقعا این برخورد از انصاف دور است. این پولی که حدود ۱۰۰ میلیون تومان است در قبال هزینه های باشگاه چیزی نیست، به نظرم اصلا صحبت کردن باشگاه درباره این مقدار پول زشت است. دختران نباید برای این مقدار پول به باشگاه بروند و بعد هم دست خالی برگردند.

مظفر درباره ادامه پیگیری های خود برای دریافت مطالباتش تصریح کرد: در نهایت اگر پولمان را پرداخت نکنند مجبور می شویم از جاهای دیگر پیگیری های لازم را انجام دهیم. اما تمام تلاش ما این است که به صورت مسالمت آمیز این موضوع حل شود اما من باورم نمی شود که باشگاه این مقدار پول را نداشته باشد.

شهرزاد مظفر درباره کناره گیری از مربی گری فوتبال گفت: هنوز روی حرفم هستم و فعلا تصمیم ندارم فعالیتی درفوتبال و فوتسال بانوان داشته باشم. مشکلات در فوتبال و فوتسال بانوان از همه نظر اعم از مالی و غیر مالی زیاد شده است و من نمی توانم در این شرایط با آرامش کار کنم و ترجیح می دهم در این فضا نباشم.

مظفر در پایان گفت: این بچه ها در باشگاه و یا تیم ملی هیچ گاه به حقشان نرسیدند و همیشه به آن ها ظلم شده است و امیدوارم این مبلغ ناچیز که اصلا در حد زحمتشان نیست به آن ها پرداخت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احسان سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۱۴

واقعا برای باشگاه پرسپولیس متاسفم که پول بانوان فوتسالی عزیزشو نمیده …..