کد خبر : 9153
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1393 - 13:15
-

طاهری: اعتراض بازیکنان به کم بازی کردن طبیعی است/کمیته فنی تشکیل می دهند آنوقت هیات رئیسه در خانه شان نشسته اند

طاهری: اعتراض بازیکنان به کم بازی کردن طبیعی است/کمیته فنی تشکیل می دهند آنوقت هیات رئیسه در خانه شان نشسته اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی طاهری در مورد اینکه رئیس کمیته فوتسال عنوان کرده در صورت عدم پرداخت ورودیه لیگ از سوی مقاومت، هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال جلسه اضطراری تشکیل خواهد داد، اظهار داشت: اینکه ورودیه ۲۰ میلیون باشد یا ۳۰ میلیون، در مورد کم و زیادش در هیات‌رئیسه بحث می‌شود اما اینکه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی طاهری در مورد اینکه رئیس کمیته فوتسال عنوان کرده در صورت عدم پرداخت ورودیه لیگ از سوی مقاومت، هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال جلسه اضطراری تشکیل خواهد داد، اظهار داشت: اینکه ورودیه ۲۰ میلیون باشد یا ۳۰ میلیون، در مورد کم و زیادش در هیات‌رئیسه بحث می‌شود اما اینکه یکی از تیم‌ها آن را نپرداخته موضوعی نیست که بخواهد در هیات‌رئیسه مطرح شود. ما باید در مورد کارهای کلان فوتسال به پیگیری مشکلات بپردازیم، مثلا مشکل پخش تلویزیونی و حق پخش را حل کنیم، اینکه مقاومت پولش را نداده، چیزی نیست که ما به دنبالش باشیم. حسین‌زاده دبیر کمیته فوتسال است و باید حواسش به این چیزها باشد که اگر تیمی پول را واریز کرد، مدارکش را بگیرد و اگر پول نداد مدارکش را نگیرد.

وی تاکید کرد: من خودم عضو هیات‌رئیسه هستم، ما سال گذشته ورودیه را نپرداختیم، امسال نماینده‌مان به فدراسیون رفت که مدارک تیم را ببرد، از او نگرفتند، او هم به اصفهان بازگشت و پول را ریختیم، با وجودی که جایزه نایب‌قهرمانی سال گذشته‌مان را از آنها طلب داشتیم. حالا در مورد مقاومت هم این کار را می‌کردند. یکی از معضلاتی که داریم جلسات هیات‌رئیسه است که گاهی دو هفته، گاهی سه هفته و گاهی ماهی یک بار برگزار می‌شود و روند منظمی ندارد، مثلا  نمی‌دانیم جلسه بعدی ما چه وقتی است.

طاهری در مورد اینکه گفته شده تیم‌ها برای پخش تلویزیونی بازی‌های‌شان باید بین هشت تا ۲۰ میلیون تومان به صداوسیما بپردازند، خاطرنشان کرد: در جریان این رقم نیستم؛ اما در جلسه‌ای که اخیرا برگزار شد، مقرر شد که افتخاری و منصوری با شبکه سه جلسه بگذارند و نتیجه را در جلسه بعدی اعلام کنند. کفاشیان هم مخالف پول دادن باشگاه‌ها به صداوسیما بود و اینکه اسپانسر این پول را تامین کند. خود اسپانسر هم بحثی است که باید در جلسات هیات‌رئیسه پیگیری شود. مصاحبه‌ای افتخاری در مورد پخش تلویزیونی انجام داد که همه هم در جریان آن هستند و می‌بینیم که وضع فوتسال چگونه است، خوب است قبل از مصاحبه‌کردن، موضوع مورد بررسی قرار گیرد. مطرح کردن یک سری حرف‌ها باعث می‌شود در خیلی بحث‌ها به سرانجامی نرسیم. در واقع دغدغه هیات‌رئیسه نباید ۲۰ میلیون مقاومت باشد، نباید برگزاری بازی دبیری و حفاری در روز جمعه یا شنبه باشد، کمیته فوتسال باید مشکلات باشگاه‌ها را حل کند. باشگاه‌ها با هزار و یک مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

عضو هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال خاطرنشان کرد: بازی ما با شهروند ساری دقیقا خورده بود به بازی ملوان و سپاهان و والیبال ایران و فرانسه، ما می‌خواستیم پخش زنده استانی بگیریم که این اتفاق نیفتاد. اصلا فلسفه فوتسال، برگزاری بازی در شب است اما برای ما بازی را ساعت ۱۶ روز پنجشنبه می‌گذارند که هیچ تماشاگری در این وقت به سالن نمی‌آید. فوتسال است و اسپانسر و هوادار و پخش تلویزیونی. به مراتب هواداران این رشته در ایران از فوتبال هم بیشتر هستند، همین است که وقتی یک تیم می‌خواهد وارد لیگ والیبال شود، فدراسیون مجانی به آنها سهمیه لیگ برتر می‌دهد اما برای ورود به لیگ برتر فوتسال باید ۴۰۰ میلیون هزینه کرد و سهمیه خرید، این یعنی اینکه متقاضی همیشه وجود دارد. باید حواس‌مان به ساعت مسابقات باشد.

وی افزود: با جایگاهی که فوتسال دارد، کمپانی‌های مهمی حاضرند به تیم ملی و تیم‌ها مجانی توپ بدهند تا بازار ایران را بگیرند. وقتی پای قرارداد می‌رسد و با آنها مذاکره می‌شود، به تیم ملی توپ می‌دهد اما در مورد باشگاه‌ها، سرپرست تیم‌های لیگ برتری باید از فدراسیون نامه بگیرند و بعد به میدان منیریه بروند و کاغذ را بدهند به فروشگاه معرفی‌شده و مثلا ۱۰ یا ۱۵ توپ به قیمت ۱۰۰ هزار تومان بگیرند و برای توپ بیشتر، پول بیشتری هم بپردازند، اما در فوتبال، در لیگ یک هم توپ رایگان می‌گیرند. این قرارداد قبل از افتخاری تنظیم شده، یعنی کلا ساختار فوتسال مشکل دارد.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند با اشاره به تشکیل کمیته فنی فوتسال گفت: افتخاری نامه می‌زند و افرادی را معرفی می‌کند که به دفتر کفاشیان می‌روند و کمیته فنی تشکیل می‌شود، آن‌وقت اعضای هیات‌رئیسه در خانه‌شان نشسته‌اند و بعدا باید در مورد موضوع کم اهمیتی چون ورودیه ندادن یک تیم، جلسه اضطراری گذاشته شود. درحالیکه این افراد باید در هیات‌رئیسه انتخاب می‌شدند. در فوتبال هر کاری که قرار است انجام شود، برنامه بازی‌ها تغییر کند، تعطیلی باشد و یا هر مورد دیگری، با نظر هیات‌رئیسه است. پنج شش سال است که همین حرف‌ها را می‌زنیم، هر چه فریاد می‌زنیم چیزی تغییر نمی‌کند. هر سال دریغ از پارسال، لیگ ایران اینهمه پویا شده، ۱۴ تیم حضور دارند و حداقل ۱۴ میلیارد هزینه می‌شود آن‌وقت یک تیمی به جام باشگاه‌ها می‌رود، آنهم تیمی که کلی هزینه کرده و پیش از سفرش به چین، اردوهای سرعین،‌ کیش و تایلند را پشت سر گذاشته و کادرفنی‌اش را تغییر داده، بعد فقط پنج بازی انجام داده و حتی شبکه استانی هم بازی‌هایش را پخش نکرده است. می‌گفتند مشکل از AFC‌ است، اما قطعا مشکلی نبوده که نتوان آن را حل کرد.

وی ادامه داد: این تیم سوم شده و بعد از اینهمه هزینه کردن، مورد تاخت‌وتاز هم قرار گرفته، آقای افتخاری، مشکل لیگ ما ورودیه نیست، مشکل، چیزهای دیگر است که به آنها توجه نمی‌شود. اگر همه در فوتسال با هم باشند و از همدیگر حمایت کنند، خیلی چیزها حل می‌شود. همه ما بالاخره یک خانواده هستیم، من به تایلند بروم و ببازم همه خوشحال می‌شوند، دبیری شود، همه خوشحال شدند، همه منتظر باشیم که لک زمین بخورد، شمس زمین بخورد، با این حرف‌ها به جایی نمی‌رسیم.

مدیرعامل گیتی‌پسند در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان تیمش نسبت به کم بازی کردن در هفته اول اعتراض داشتند، تصریح کرد: همان‌طور که قبلا هم گفتم ما یک تیم پرافتخار و پرمهره در آسیا و ایران هستیم و طبیعی است که هر موضوع کوچک و معمولی در تیم‌ ما بازتاب داشته باشد. ذات بازیکن است که دوست دارد بازی کند و کسی نیست که از نیمکت نشینی خوشش بیاید، فشار بازی‌ها هم هست. مشکل خاصی نیست، این حرف‌ها طبیعی است.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰

بله آقای طاهری بالاخره شما و دوستانتان که فوتسال اصفهان را قبضه کرده اید و به نوبت بین خودتان جابه جا میکنید از یک خانواده اید تازه بعضی هم که فامیل خودتان هستند!
بله باید پخش تلویزیونی باشد تا اسپانسرهای پولدار دیگری به دست آورید که معلوم نیست اصلا بسیاری از خود آنها این سرمایه را از چه طریقی بدست آورده اند را به بهانه مشهور شدن و تبلیغ وارد گود کنید و بعد هم بگویند خوب اسپانسر پول داده پس نتیجه میخواهد و دوباره بازهم بازیکنان اسمی و ملی و غیر بومی و قراردادهای کلان و بخور بخور بیشتر!
گروه گیتی پسند اگر پول دارد لطف کرده پول مردم بیچاره را بدهد نه درحالی که هیچ باشگاه دیگری حاضر به پرداخت چنین مبالغی نیست قراردادهای کلان فوتسالی ببندید! شما پول ندارید چگونه در فوتبال هم سرمایه گذاری کلان میکنید و تعهد بدهی مالی ایجاد میکنید آنهم فوتبالی که میلیاردها پول میخورد!
بعد هم شماها که باعث بسیاری کارهای نادرست در فوتسال هستید حالا ادعای دلسوزی هم برای آن دارید?! واقعا شما و سایر مثلا بزرگان فوتسال اصفهان از چه راهی و از کجا به کجا رسیده اید?آیا شماها که دلسوز هستید حاضرید منافع مالی به ناحق بدست آورده را به فوتسال برگردانید?!!
به نظر میرسد مشکل اصلی علاوه بر ساده لوحی رییس کمیته فوتسال و سرمایه داران علاقه مند فوتسال که شماها از آنها در ایران استفاده ابزاری میکنید وجود افرادی چون شما هستید که نتیجه آن فوتسال پر از رفتارهای گوناگون ناپسند و در حال پسرفت است

نام ... دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶

آقایان از خود ممنون
لطفا بروید مصاحبه آقای حمیدشاندیزی را بخوانید ببینید از دید اهلش فقط بخاطر منافع خودتان چه بر سر فوتسال اصفهان آورده اید که حتی در این مورد هم شما را مثال میزنند!!!!!
البته اگر ایشان را فوتسالی بدانید و باز خودتان و سرمربایتان نگویید خودمان بهتریم!!!

نام ... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

خدایا یک دردهایی هست که فقط با خوردن چای خوب میشه!!!!!
لطفا یکی یک لیوان چای به من بده !!!!!
آخه من چی بگم به این آقا ?!!!!!!!!!!!!!!!

نام ... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶

به امید روزی که امثال طاهری از فوتسال اصفهان بروند

على پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶

اقایانى که مخالف على طاهرى هستید خواهشا هر موقع توانستید جام باشگاهها رو با جیب خالى برگزار کنید یا همان لیگ برتر رو بیایید و نظر بدید.على طاهرى کسى بود که حسین افضلى رو تو سال دوم گذاشتش کنار با اینکه فامیلش بود.على طاهرى زمانى که تو فولاد ماهان بود حتى ریخته گرانم تو پول دادن اذیتش میکرد تا جایى که پول دستى میگرفت از رفیقاش و بد حساب شده بود پیششون ، آخه چرا وقتى از جایی خبر ندارین اراجیف میگین.