کد خبر : 9140
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1393 - 9:38
-

لطفی:مقابل گیتی پسند مستحق باخت نبودیم

لطفی:مقابل گیتی پسند مستحق باخت نبودیم
کاپیتان تیم فوتسال شهروند ساری گفت: بازیکنان تیم فوتسال شهروند ساری برای ادامه حضور در لیگ روزبه‌روز هماهنگ‌تر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود لطفی اظهار داشت: بازیکنان جوان و خوبی در ترکیب تیم داریم که این بازیکنان روز به روز بهتر از گذشته می‌شوند.

وی با اشاره به باخت هفته گذشته تیمش مقابل صنایع گیتی پسند اصفهان تصریح کرد: هفته گذشته یکی از بهترین بازی‌های لیگ را به مقابل حریف سرشناس و مدعی لیگ گیتی پسند در اصفهان به نمایش گذاشتیم که به هیچ عنوان باخت حق تیم شهروند نبود.

کاپیتان تیم فوتسال شهروند ساری در ادامه با بیان اینکه بازیکنان جوان تیمش در برابر گیتی پسند فرصت‌های زیادی گلزنی از دست دادند، ابراز داشت: اگر بازیکنان جوان شهروند قدر موقعیت‌ها را می‌دانستند، می‌توانستیم با اختلاف گل برنده بازی باشیم.

لطفی یادآور شد: در حال حاضر هفته نخست لیگ سپری شد و با حضور ابطحی و دیگر مربیان و تمرینات خوب و فشرده، بازیکنان آماده‌تر و هماهنگ‌تر می‌شوند.

وی با اشاره به آمادگی بدنی بالای ۸۰ درصد در لیگ اذعان گفت: تمامی سعی و تلاش من و دیگر بازیکنان سربلندی و موفقیت تیم شهروند ساری است.

لطفی درباره بازی این هفته تیمش مقابل فرش آرای مشهد، متذکر شد: برای کسب سه امتیاز و جبران شکست برابر گیتی پسند در مقابل فرش آرا با تشویق هواداران چاره‌ای جزو پیروزی نداریم.

کاپیتان تیم فوتسال شهروند ساری در پایان با بیان اینکه شهروند ساری می‌تواند مدعی لیگ باشد، گفت: سید مهدی ابطحی از مربیان باتجربه فوتسال کشور است که با تجربه و تسلط روی نیمکت شهروند می‌تواند این تیم را پس از سال‌ها مدعی لیگ برتر فوتسال کشور کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶

ملی پوشان گیتی دقیقا از ساده ترین راه به گل رسیدند یعنی بچه های ساری انتظار کارهای فوق العاده ای داشتند و بنابراین روی کارهای ساده تمرکز نداشتند و درست همین زمان گل خوردند مثل آب خوردن!!

امیرحسین سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

محمود خمپاره چی ۲