کد خبر : 9170
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1393 - 16:25
-

ماهان تندیس- میثاق؛تکرار فینال جام حذفی

ماهان تندیس- میثاق؛تکرار فینال جام حذفی
تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و میثاق تهران در هفته دوم لیگ بر‌تر فوتسال کشور در قم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که این بازی یادآور فینال جام حذفی فوتسال کشور در خرداد ماه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فصل جدید لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور از فردا وارد دومین هفته می‌شود و در شرایطی که وضعیت تیم‌های مدعی لیگ هنوز با ابهام همراه است، تیم‌های صاحب نام فوتسال کشور به دنبال جمع آوری امتیازات از هفته‌ها آغازین لیگ هستند.یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته دوم لیگ بر‌تر فوتسال در قم برگزار می‌شود تا هواداران پرشور فوتسال قم برای نخستین بار در فصل جدید میزبانی لیگ بر‌تر فوتسال را تجربه کرده و سالن شهید حیدریان قم را لبریز کنند.

 ماهان تندیس قم و میثاق تهران برگزار کننده این مسابقه در قم هستند که این بازی، یادآور دیدار خاطره انگیز دو تیم در فینال جام حذفی فوتسال کشور در خرداد ماه سال گذشته است که در آن مسابقه، ماهان با حمایت هوادارانش در ضربات پنالتی پیروز شد و جام قهرمانی را به دست آورد.ماهان تندیس در حالی به دومین میدان فصل جدید پا می‌گذارد که سرمست از پیروزی هفته گذشته‌اش برابر تیم قدرتمند شهید منصوری، به دنبال کسب دومین برد متوالی و رساندن مجموع امتیازاتش به عدد ۶ است گرچه میثاقی‌ها با تغییراتی که در تیم خود ایجاد کرده‌اند نمی‌توانند حریف ساده‌ای برای ماهان باشند.شکست هفته گذشته میثاق برابر تاسیسات دریایی تهران، می‌تواند کار ماهان تندیس را سخت کند زیرا میثاق که با حضور رضا لک به عنوان سرمربی جدید بر روی نیمکتش، انگیزه زیادی برای کسب موفقیت دارد و دومین باخت پی در پی را بر نمی‌تابد و به همین دلیل، بعید به نظر می‌رسد در بازی با ماهان تندیس چهره‌ای تدافعی از این تیم به نمایش گذاشته شود.

 میثاق تهران در نخستین گام با نتیجه ۲ بر صفر به تاسیسات دریایی باخت و ماهان تندیس هم در ورزشگاه خالی از تماشاگر قرچک، ۳ بر یک برابر شهید منصوری برنده شد.

 پیروزی ماهان تندیس بر میثاق تهران علاوه بر کسب نخستین برد خانگی و واریز شدن ۳ امتیاز دیگر به حساب امتیازات ماهان تندیس، دارای حسن بزرگی است و آن، افزایش اعتماد به نفس تیمی ماهان تندیس و امیدواری به ادامه لیگ بر‌تر با توانی مضاعف است.

 همانند تمام فصول گذشته، ماهان تندیس قصد دارد از امتیاز حضور هواداران پر تعداد خود در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم استفاده کند جایی که حضور این تماشاگران همیشه توان ویژه‌ای به نمایندگان قم در لیگ بر‌تر فوتسال بخشیده و کار تیم‌های مقابل حتی تیم‌های مدعی و قدرتمند لیگ را پیچیده کرده است.

 پیش بینی

 ماهان تندیس و میثاق تیم‌هایی با سطح فنی نزدیک به هم هستند که برخورد این دو تیم با هم می‌تواند تماشاگر را به تماشای مسابقه‌ای با سطح فنی بالا و حتی یک نبرد نفس گیر و جذاب، ترغیب کند اما ماهان تندیس و حتی پیش از آن، نمایندگان قم در لیگ بر‌تر فوتسال همیشه در قم برابر میثاق تیمی مقتدر نشان داده اند.

 با این حال، برتری ماهان تندیس با اختلافی معقول و کم، در بازی با میثاق تهران پیش بینی می‌شود گرچه باید به این نکته توجه کرد که با توجه به آغاز لیگ و سپری شدن یک هفته از آن، هنوز نمی‌توان هیچ تیمی را در لیگ برتری مدعی و قدرتمند و هیچ تیمی را ضعیف دانست.

 منبع: تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مشهد سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

حاج ناصر همونی نیست که دو سال پیش حراست ورزشگاه شهید بهشتی مشهد رو گاز گرفته بود و برنامه ۹۰ و ۲۰:۳۰ نشون داد؟؟؟؟؟؟