کد خبر : 9158
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1393 - 16:04
-

مدیرکل ورزش و جوانان البرز:امیدوارم در رابطه با مقاومت تصمیم موثری بگیریم

مدیرکل ورزش و جوانان البرز:امیدوارم در رابطه با مقاومت تصمیم موثری بگیریم
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ابرازامیدواری کرد این تیم با شرایط خوبی وارد مسابقات لیگ برتر شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا گل محمدی گفت: این روزها صحبت حضور یا حضور نیافتن تیم فوتسال مقاومت در لیگ برتر مطرح است، اما ظرف یکی دو روز آینده این موضوع به طور کلی مشخص خواهد شد، از کمیته فوتسال فدراسیون زمان گرفته ایم و به زودی جواب خواهیم داد.

وی اظهار کرد: جلسات زیادی در این خصوص با مسوولان این باشگاه برگزار کردیم و تلاش کردیم این تیم با کمک و همدلی همه مسوولان از استان خارج نشود، امیدواریم بتوانیم دراین رابطه تصمیمات خوب و موثری بگیریم.

گل محمدی با بیان این که با واگذاری امتیاز مقاومت به یکی از استان های همجوار مخالفت کردیم، ادامه داد: چطور می شود نیروهای مسلح استان همجوار بتواند در بخش حرفه ای تیمداری کند، اما استان ما نتواند این کار را انجام دهد ؟ مسوولان مقاومت اولویت کاری خود را ورزش همگانی عنوان کردند نه ورزش حرفه ای و به همین منظور قصد داشتند امتیاز تیم مقاومت را به یکی از استان های همجوار واگذار کنند.

وی گفت: با تلاش های صورت گرفته با واگذاری امتیاز تیم فوتسال مقاومت مخالفت شد و سعی بر آن شد این تیم در استان البرز باقی بماند.

گل محمدی بیان کرد: امروز دوشنبه جلسه ای با مسوولان ارشد این باشگاه خواهیم داشت و صحبت خواهیم کرد تا هر چه زودتر وضعیت تیم مشخص شود، از کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال نیز فرصت خواسته ایم و با این موضوع موافقت کرده اند.

وی یادآور شد: این تیم را جمعی از جوانان استان راه اندازی و امروز به لیگ برتر آورده اند، قبول که این تیم برای مقاومت سپاه است اما سهمیه ورزش استان البرز است و تلاش می شود با همدلی مسوولان آن را حفظ کنیم.

بازی تیم فوتسال مقاومت البرز مقابل شهرداری ساوه در هفته اول لیگ برتر فوتسال به دلیل واریز نکردن ورودی مسابقات از سوی تیم البرزی برگزار نشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳

تا دیر نشده سریعتر تصمیم بگیرید اقای گل محدی
به عنوان مسول ورزش البرز وظیفتون بوده نگذارید امتیاز از استان خارج بشه
امکانات سخت افزاری ورزش استان..سپاه استان وشهرداری به حدی هست که بتونن ابرومندانه کارهای سخت افزاری رو انجام بدن
این تیم احتیاج به بودجه داره تا جوانان استان که اتفاقا در ضمینه فوتسال مستعد هم هستن زودتر به تکامل برسن
و این وظیفه شماست که به فکر جوانا استان باشید
خدا قوت
یاعلی