کد خبر : 9188
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1393 - 12:20
-

ابطحی:رئیس کمیته فنی باید ۸ خصوصیت داشته باشد

ابطحی:رئیس کمیته فنی باید ۸ خصوصیت داشته باشد
سرمربی تیم شهروند ساری گفت: شاید نتوان در ایران کسی را پیدا کرد که هر ۸ خصوصیت را با هم داشته باشد اما حداقل رئیس کمیته فنی باید همه فاکتورها را تاحدودی دارا باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمهدی ابطحی در مورد دیدار فردای تیمش با فرش‌آرای مشهد اظهار داشت: از قبل گفته بودم در دو هفته ابتدایی لیگ، دو بازی سخت داریم. نه تنها به این خاطر که حریفان‌مان خوب هستند، بلکه بیشتر به این دلیل که آنها از قبل تمرین داشته و هماهنگی‌شان از ما بیشتر است. ما خیلی دیر شروع کردیم و اکنون بچه‌ها به آمادگی نسبی رسیده‌اند. ما فردا در زمین خودمان بازی می‌کنیم و امیدوارم که دیدار باکیفیت‌تری در مقایسه با بازی اول‌مان ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه از تیم واقعی شهروند تا یک ماه دیگر رونمایی خواهد شد، تاکید کرد: جدا از بحث آماده‌سازی، ما چند بازیکن را نسبت به فصل گذشته از دست دادیم و منتظر و اخلاصیان را گرفته‌ایم. دو بازیکن‌مان هم مصدوم‌اند و فکر می‌کنم از هفته چهارم – پنجم به بعد آنها را در اختیار خواهیم داشت.

ابطحی در مورد رقابت‌های لیگ برتر گفت: قبلا تنها سه تیم مدعی بودند اما حالا بازیکنان تیم‌شان را تغییر داده‌اند و تعداد مدعیان بیشتر شده است و تیم‌هایی هم که بازیکن از دست داده‌اند، ضعیف‌تر شده‌اند.

این مربی فوتسال در مورد تشکیل کمیته فنی خاطرنشان کرد: کسانی که به عضویت کمیته فنی درمی‌آیند طبق نظر فیفا باید هشت خصوصیت داشته باشند که از جمله آنها آشنایی کامل به فوتسال، تسلط کامل در بحث آموزش و داشتن انگیزه قوی و قدرت رهبری است. از این افراد، ممکن است کسانی مثلا دو خصوصیت را داشته باشند. البته شاید نتوان در ایران کسی را پیدا کرد که هر هشت خصوصیت را با هم داشته باشد اما حداقل یک نفر باید رئیس کمیته فنی بشود که همه فاکتورها را تاحدودی دارا باشد تا فوتسال از تشکیل آن بهره‌مند شود.

وی ادامه داد: ما تازه فوتسال را تشکیل داده‌ بودیم که تیم به مسابقات جهانی رفت و چهارم شد،‌ اما یک تیم ۲۰ سال کار می‌کند تا چنین شرایطی را در دنیا پیدا می‌کند، این یعنی اینکه ما بضاعت‌های لازم برای کسب عنوان را داشته‌ایم، اما طی این سال‌ها یا اصلا حرکت رو به جلو نداشته و یا اینکه کند حرکت کرده‌ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

آقای ابطحی شما هر سال هر جا میروی میگی از هفته پنجم تیم را ببینید ولی معمولا شما بعد از هفته پنجم در حال تعویض شدن هستی و یا تعویض شده ای!!!

نام ... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

این بنده خدا خودش نمی دونه این خصوصیت های چیه!!!!