کد خبر : 9189
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1393 - 12:46
-

عباسیان: چونبوری قهرمان می شد، شانس عنوان بهترین بازیکن جام را داشتم!

عباسیان: چونبوری قهرمان می شد، شانس عنوان بهترین بازیکن جام را داشتم!

اسماعیل عباسیان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: دومین دوره جام باشگاههای آسیا هم برای من تجربیات خوبی داشت که اگرچه مثل سال گذشته با قهرمانی تیمم همراه نبود اما کمک زیادی به من خواهد کرد تا بتوانم تجربیاتم را کاملتر کنم و آینده بهتری را دنبال کنم. وی با بیان

اسماعیل عباسیان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: دومین دوره جام باشگاههای آسیا هم برای من تجربیات خوبی داشت که اگرچه مثل سال گذشته با قهرمانی تیمم همراه نبود اما کمک زیادی به من خواهد کرد تا بتوانم تجربیاتم را کاملتر کنم و آینده بهتری را دنبال کنم.

وی با بیان اینکه سطح رقابت های امسال جام باشگاهها به مراتب بالاتر از آسیا بوده، افزود: با توجه به عوض شدن قانون استفاده از بازیکنان خارجی که کمتر در رسانه های ایران به آن پرداخته شد، تیم‌ها با فراق بال بیشتری اقدام به جذب بازیکنان خارجی کرده بودند چراکه دیگر تیمی ملزم به استفاده از بازیکن آسیایی نبود و می توانست هر دو سهمیه خارجی بدون محدودیت خود را در استارت لیست قرار دهد ضمن اینکه سومین سهمیه را هم می توانست در لیست ۱۶نفره به AFC اعلام کند.

عباسیان ادامه می دهد: در چنین شرایطی آقای پولپیس باز هم به من لطف داشته و پس از پاسخ نصفه و نیمه ای که در نامه نگاری ها به باشگاه چونبوری دادم، شخصا به اسپانیا آمده و در حاشیه رقابت های دانشجویان خواستند تا به آنها کمک کنم.

گلر ایرانی چونبوری با تاکید بر حضورش در پنج هفته پایانی لیگ تایلند با چونبوری گفت: برای هماهنگ تر شدن با تیم در بازی های باقیمانده این تیم در لیگ برایشان بازی کردم و شکر خدا ضمن دو کلین شیت موفق شدم در کسب ۱۵ امتیاز از ۵ بازی کمک حالشان باشم. پس از آن هم که راهی رقابت های جام باشگاه های آسیا در چین شدیم.

 وی گسیل بازیکنان قدرتمند فوتسال جهان به این دوره از رقابت های جام باشگاههای آسیا را نقطه حائز اهمیت رقابتهای ۲۰۱۴ دانسته و معتقد است: از سال های گذشته چینی ها و ژاپنی ها به شدت برای فوتسال هزینه می کنند و البته که نتیجه اش را هم دیده اند. آنها امسال بازیکنانی آورده بودند که خود یک تنه یک تیم بودند یا همین تیم القادسیه کویت که فقط اسمش کویتی بود والا تیم ملی برزیل را آورده بود و دیدید که چطور برابر آنها به تساوی رسیدیم. هر چند که حضور استاد شمس، پولپیس، ویکتور و … هم بر اعتبار این دوره از بازی ها اضافه کرده بود.

عباسیان شکست تیمش در فینال مسابقات را به دلیل ترس تایلندی ها از ژاپنی های می داند: با سابقه ای که بین بازی های تیم های فوتسال این دو کشور وجود دارد، هر گاه ژاپن به تایلند خورده این تیم را شکست داده و همین موضوع نیز باعث ترس بازیکنان ما قبل از بازی شده بود. یک اشتباه بد از معروفترین بازیکن ما اوج نمود این ترس بود که در فینال دیده شد در حالی که تنها من و شاپا بازی همیشگی مان را انجام دادیم.

گلر ایرانی چونبوری از رفتار حرفه ای بازیکنان دبیری با خودش نیز تمجید کرده و گفت: قبل و بعد از بازی با دبیری رفتار تمام بازیکنان و مسئولان این تیم با من بسیار حرفه ای، معقولانه و با درک متقابل بود که باید از آنها صمیمانه تشکر کنم. در بازی با دبیری الحق بیشتر از ۳۰توپ روی دروازه ام آورند که فقط به لطف خدا توانستم موفق باشم. به اعتقاد من دبیری تیم بسیار شایسته ای در این مسابقات بود که به حقش نرسید.

وی که به تازگی به تیم پایاسازه تبریز پیوسته است در خاتمه یادآور شد: سه پیشنهاد داشتم که پایاسازه توانست در این میان خواسته های من را برآورده کند. امیدوارم در این تیم با یک رقابت سالم چهره موفقی از خود به نمایش بگذارم و کمک حال آقای قضایی باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

دبیری تمام قدرت فوتسال ایران نبود.
اما هم چونبوری و هم ناگویا کل پتانسیل کشورشون بودند.
اگر دبیری امسال در لیگ قهرمان نشه این مشخص می شه که تیم درجه دومی از ایران به جام باشگاهها رفته بود.

نام سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰

داداش تیم لیگ ١ ایران هم تو این مسابقات شرکت میکرد نباید ۶تا از ژاپن میخواد و این افتضاح رو ببار میاورد وگرنه معلومه که دبیرى با این کادر فنى قهرمان نمیشه!!چون تیم دبیرى با این همه ملى پوش باید چشم بسته قهرمان آسیا میشد!!

نام ... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

یه مقام تو اسیا میووردی بعد همه را دوباره شروع میکردی کوبیدن واقعا رو میخواد