کد خبر : 9194
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1393 - 13:27
-

قضایی:تبعات دیر بسته شدن تیم هنوز هم ادامه دارد

قضایی:تبعات دیر بسته شدن تیم هنوز هم ادامه دارد
سرمربی تیم فوتسال پایاسازه آذربایجان گفت: وقتی تمرینات تیم را شروع کردیم، همه بازیکنان جذب تیم ها شده بودند و بازیکن چندانی نمانده بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، “حسین قضایی” در خصوص حاشیه هایی که در نخستین دربی فوتسال این فصل رخ داده است اظهار داشت: در آن بازی حاشیه خاصی وجود نداشت، کمی در تنش وجود داشت که به نظرم علتش این بود که تیم حریف انتظار داشت راحت‌تر بتواند پیروز شود.

وی ادامه داد: مقابل مس سونگون که به علت دیر بسته شدن تیم اولین بازی تدارکاتی و رسمی مان بود، تا لحظات پایانی یک بر صفر جلو بودیم؛ تیم مس هزینه خوبی انجام داده است و بازیکنانش چندین سال است که در کنار یکدیگر بازی می کنند، در دقایق پایانی از سیستم پنج نفره استفاده کردند و موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند.

سرمربی تیم فوتسال پایاسازه آذربایجان در پاسخ به این سؤال که آیا عملکرد تیم در اولین بازی فصل برایتان رضایت بخش بوده یا خیر، خاطر نشان کرد: تبعات دیر بسته شدن تیم هنوز هم ادامه دارد و ما مجبوریم زمان جلسات تمرینی را افزایش دهیم تا به هماهنگی برسیم، چون اولین تجربه بازی مان بود از عملکرد بچه ها راضی‌ام و از همه آن ها تشکر می کنم.

قضایی در خصوص اینکه آیا پایاسازه توانسته است در یارگیری خوب عمل کند و نقاظ ضعفش را برطرف کند، تصریح کرد: این موضوع بازهم به دیر بسته شدن تیم مربوط می‌شود چرا که ما وقتی تمرینات تیم را شروع کردیم، همه بازیکنان جذب تیم ها شده بودند و بازیکن چندانی نمانده بود؛ در این فصل با توجه به سیاست های باشگاه با جذب بازیکنان جوان کار خود را آغاز کردیم و مطمئناً این بازیکنان در کنار باتجربه ها موفق خواهند بود، همانطور که اولین گل تیم را بازیکنی زد که از لیگ منطقه ای آورده‌ایم.

وی افزود: در این فصل تیم ها در سطح یکسانی قرار دارند و نتایج هفته اول نیز این موضوع را ثابت می کنند؛ فصل گذشته سه یا چهار تیم بازیکنان خوبی جذب کرده بودند ولی امسال بازیکنان در کل تیم‌ها پخش شده‌اند.

سرمربی تیم فوتسال پایاسازه آذربایجان در خصوص بازی امروز تیمش با شهید منصوری قرچک گفت: متاسفانه اجمد صفری را به علت از دست دادن پدرش در اختیار نداریم که این ضایعه بزرگ را به او تسلیت می گویم. در تمرین هم قسم شده ایم تا مقابل منصوری با وجود اینکه بازی سختی داریم، پیروز شویم تا از قافله تیم های دیگر عقب نمانیم.

حسین قضایی در پایان از اعتماد و تلاش های مالک و مدیر عامل باشگاه تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.