کد خبر : 9186
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1393 - 12:15
-

مدیرکل ورزش و جوانان تبریز: سومی دبیری در آسیا نشانگر مدیریت صحیح است

مدیرکل ورزش و جوانان تبریز: سومی دبیری در آسیا نشانگر مدیریت صحیح است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سید محمد شروین اسبقیان قبل از ظهر سه شنبه با حضور در تمرینات تیم فوتسال دبیری تبریز اظهار داشت: مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال دبیری تبریز عملکرد برجسته‌ ای در طول برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های آسیا داشته و در اینده ای نه چندان دور شاهد موفقیت های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سید محمد شروین اسبقیان قبل از ظهر سه شنبه با حضور در تمرینات تیم فوتسال دبیری تبریز اظهار داشت: مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال دبیری تبریز عملکرد برجسته‌ ای در طول برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های آسیا داشته و در اینده ای نه چندان دور شاهد موفقیت های بیشتر توسط این تیم خواهیم بود.

وی ادامه داد: پس از موفقیت تیم های فوتبال و قهرمانی مقتدرانه تیم تراکتورسازی در جام حذفی و حضور موفق در لیگ باشگاه های آسیا، این بار کسب مقام سومی فوتسال باشگاه های آسیا و قهرمانی در لیگ فوتسال برای اولین بار در تاریخ فوتسال استان توسط دبیری تبریز گواهی بر بالا بودن پتانسیل رشته های فوتبال و فوتسال در این استان است.

اسبقیان افزود: این موفقیت ها موجب شادی و مباهات جامعه ورزشی استان و مسئولین شده و ظرفیت های بالای این تیم را با مدیریت صحیح و شبانه روزی نشان می دهد.

وی با بیان نقش بردهای دبیری تبریز در تعالی ورزش استان گفت: تاثیر بردهای باشگاه فرهنگی ورزشی دبیری تبریز در عرصه ورزش فوتسال در تعالی ورزش استان بی نظیر بوده و قهرمانی این تیم در لیگ برتر ایران و سومی باشگاه های آسیا نقش بسیار مهمی در کسب رتبه نخست استان در بین ادارات ورزش و جوانان کشور داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پایان اظهار داشت: مقام سومی دبیری در راستای استعدادیابی، پرورش و تقویت پتانسیل‌های فوتسال استان و ورود بخش خصوصی به ورزش بوده است که همچنان درپی استعدادیابی ها در رشته های ورزشی به خصوص فوتسال هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

شما لطف کنید به مدیریت خود ادامه دهید!!!!!!!

نام ... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

اون ترکتور که توی آسیا دوساله که زنگ تفریحه و این دبیری که سومیش بماند برای مدیریتشان.

نام... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

یکی به این بنده خدا بگه دبیری در رشته فوتسال شرکت کرده که در ان مدعی قهرمانی جهان هستیم!! بنده خدا شاید فکر کرده دبیری در رشته فوتبال سوم شده!! به جای عذر خواهی بابت این نتایج افتضاح داره به به و چه چه میکنه !! خوش بحالت آقای مدیر

نام ... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

منظور من ترکتور در فوتبال و دبیری در فوتسال بود.

سعید سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸

انگار از مرحله پرته .برای اولین بار نه اول شدیم نه دوم ایشون افتخار میکنه

حسین سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳

بابا تقصیر نداره احتمالا سرش به تیر دروازه ای چیزی خورده ، اگرنه این مهملات را بچه کوچک ها قبول نمی کنند.
با این وضعیت مدیر کل استان آذربایجان هم هست؟؟؟؟!!!!.
تبریزیها ، جون مادرتون زود عذر این بنده خدا را بخواهید ، با این حرفها هم آبروی شما و هم آبروی ما رو می بره.