کد خبر : 9398
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1393 - 13:08
-

شمس: در دنیای مجازی تهدیدم کردند که در قرچک بلای بدی سرم می آید!

شمس: در دنیای مجازی تهدیدم کردند که در قرچک بلای بدی سرم می آید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس اظهار کرد: بعد از دریافت گل در دقایق ابتدایی، زود به خودمان آمدیم و دو گل به ثمر رساندیم و این برگشت سریع به بازی، نقش زیادی در پیروزی مان داشت. با زدن سه گل در نیمه دوم، قدرتمان را نشان دادیم و توانستیم با پیروزی مقتدرانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس اظهار کرد: بعد از دریافت گل در دقایق ابتدایی، زود به خودمان آمدیم و دو گل به ثمر رساندیم و این برگشت سریع به بازی، نقش زیادی در پیروزی مان داشت. با زدن سه گل در نیمه دوم، قدرتمان را نشان دادیم و توانستیم با پیروزی مقتدرانه در این دیدار، نتایج ضعیف بازی های جام باشگاه های آسیا را به دست فراموشی بسپاریم.

شمس خاطرنشان کرد: بازی فیزیکی بود؛ اما بازیکنان دو تیم بازی جوانمردانه را رعایت می کردند و این دیدار در فضای دوستانه انجام شد.

وی افزود: “وحید شمسایی” یادگاری بسیار خوبی در تبریز بجای گذاشته است و مردم در این دیدار با تشویق وی، علاوه بر نشان دادن فرهنگ بالایشان، از تلاش های کسی که برایشان زحمت کشیده است، قدردانی کردند.

وی با اشاره به دیدار قبلی دبیری مقابل شرکت حفاری که به نتیجه تساوی یک بر یک دو تیم ختم شده بود، بیان کرد: در بازی قبلی هم مستحق پیروزی بودیم؛ اما در آن دیدار تنها سه ساعت قبل از بازی به اهواز رسیده بودیم و خستگی ناشی از سفر، اذیتمان کرد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری با اشاره به هجمه انتقاداتی که بعد از کسب رتبه سومی دبیری در آسیا علیه این تیم ایجاد شد، گفت: معتقدم این انتقادات و تخریب ها، تلافی مصاحبه های گذشته من علیه تیم ملی و برخی باشگاه ها بود، در جامعه فوتسال، همه منتظر باخت نماینده فوتسال ایران هستند!

وی افزود: اشتباه خودم را می پذیرم، نباید در گذشته مصاحبه های تندی انجام می دادم و امیدوارم با آشتی کنان فوتسالی ها، فوتسال ایران به جایگاه واقعی اش برسد.

شمس با اعلام اینکه دشمن های زیادی دارم که علیه من نقشه می کشند، اظهار کرد: از هم اکنون در دنیای مجازی من را تهدید می کنند که در بازی مقابل منصوری قرچک، بلاهای بدی سرم خواهند آورد!

وی افزود: مسئولان تیم منصوری سالها است که دست به انجام کارهای ناجوانمردانه می زنند و به نظر می رسد این بار هم می خواهند همان بلایی را که سر “محمد کشاورز” آوردند، سر من و شمسایی بیاورند!

شمس گفت: مردمان قرچک بسیار مهمان نواز و با فرهنگ هستند و حرف من با مسئولان تیم منصوری این شهر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 23 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار قرچک جمعه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸

آقای شمس اولا همه نیستند این تو هستی که همیشه منتظر باخت تیم ملی بودی تا خودت را ناجی فوتسال ایران نشان دهی و خدا جوابت را با این افتضاح تاریخی در جام باشگاههای آسیا داد تا بدانی خدا جای حق نشسته !! دوما خودت یادت رفته با تیم محبوب و مردمی قرچک در جام باشگاههای آسیا در قطر چکار کردی؟؟؟ این شعارها انعکاس گفتار و رفتار خودت علیه تیم و تماشاگران خونگرم قرچک است چیزی که عوض داره گله نداره !! تو باید ابتدا رفتار و کردار خودت را اصلاح کنی و نتایج آن را ببینی چرا با دیگران این رفتار نمی شود؟؟

رضا جمعه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

ممنون که حسین اقا اشتباهتو پذیرفتی

قاجار جمعه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

شما غصه کشاورز رو نخور جناب شمس ، کشاورز فوتسالشو مدیون قرچکه الان هم یادش رفته بچه ی این پایین هاست واسه هر کی بد شد واسه کشاورز خوب شد

اصفهان جمعه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

تمام تیمها ازدست شماقرچکی ها به عذاب اند. درضمن یادتون رفت باکاپیتان تیم ملی چکارکردید اون که دیگه ازخودتون بود چقدربرای تیم شهرتون زحمت کشیده بود

قرچکی جمعه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰

ما برای کاپیتان تیم ملی زحمت کشیدیم ن اون…

یوسف جمعه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴

این بازی توسط نیروی اطلاعاتی فیلمبرداری و با عوامل اشوب برخورد جدی خواهد شد…قابل توجه هوادار نماها

بی طرف جمعه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹

آقای شمس مردم قرچک بزرگان فوتسالو دوست دارن،تقوی و کریم منصوری که پشت مردم قرچک پنهان شدن اگر رو قرچک تعصب داشتن نمیرفتن شمالیترین نقطه تهران زندگی کنن،راست میگن بیان قرچک زندگی کنن،من بچه محمدآباد قرچکم

کوچه باغ جمعه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹

آقای مهندس منصوری اگه خیلی قرچکو دوست داشت نمیزاشت بازیکنای قرچکی رو تقوی از این تیم فراری بده،محمدطاهری(گیتی)مصطفی ظریفیان(ساوه)مجتبی نصیری(فردوسی)وحیدقریشی(میثاق)وغیره… پس اینا بیشترین ضربه رو به فوتسالیستای قرچک زدن،حساب مردم قرچک با این دوتا جداست

حسین جمعه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷

بابا آقای شمس شما خیلی مهمی.لباس ضد گلوله بپوش.

پاکدشت جمعه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰

حسین شمس ۷۰ درصد حاشیه فوتسال ایران رو تو درست می کنی اگر میخواهی به این فوتسال خدمت کنی خواهشا یک سال در مورد مسایلی که به تو ارتباط نداره صحبت نکن و دیگه اینکه به جای برنامه ریزی برای تخریب دیگران به فکر تیم خودت باش که در آسیا این قدر فوتسال ایران رو تحقیر نکنی!!در ضمن تو از حالا به فکر درست کردن حلشیه در قرچک هستی دستت دیگه برای همه رو شده!!

هوادار قمی شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۵۷

سلام
. قرچکی ها یادتون باشه شما هیچی نیستید. امسال تیمتون واسه نیوفتادن میجنگه.
در ضمن شما نمیخواد کسی رو تهدید بکنید وگرنه بازی برگشت تو قم جبران میکنیم.
حسین شمس هر چی باشه خیلی زحمت کشیده.

فقط منصوری شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱

اگه بازی بدون تماشاگر نبود بهت میگفتم .

نام ... شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۴:۳۸

یادتون رفته تو قرچک به دستور اقای شمسایی با گیتی پسند چیکار کردن حالا دست پیش و گرفتین عقب نیفتین باید بکشید

نام ... شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۴:۴۲

اقای شمس تو خودت با کی دوستی هیچکس

تهرانى شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۱۹

حسین شمس این نتایج افتضاح که در آسیا گرفتى درس عبرت براى تو نشد ؟؟دست از حاشیه سازى بردار دیگه!!تو به خاطر کارهایى که بر علیه منصورى انجام دادى هیچ محبوبیتى در قرچک ندارى بقیه جاها هم تورو شناختند دیگه دست بردار از این همه حاشیه سازى!!

قرچک عشق شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

هوادار قمی. ما با گرفتن قهرمانی ازتون داغی به دلتون گزاشتیم که تا قیامت بسوزین.

اميرحسين صالحي شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

تیم منصوری هر سال داره لیک رو خراب میکنه
بسه دیکه

نام ... شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸

اقایان زندگی دو روزه با این جملات درد اور اینقدر سم وارد بدنتان نکنید

فقط منصوری شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰

اقای شمس شما کسی نیستید که درمورد تیم شهید منصوری صحبت میکنی.

نام ... شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵

هواداران یادتون نره ساعت ۳۰=۱۶ منصوری- فرش ارا دوشنبه سالن هفتم تیر قرچک.

نام ... شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷

چرا پاسخ این مصاحبه رو نمی زنید. مگه سایت شما تریبون شخصی افراده؟!

نام ... شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸

دوران شمس به پایان رسیده و سعی دارد بر کارهای گذشته خود تأکید کند یا آنها را تکذیب کند تا جایگاه تازه‌ای را به دست آورد اما همه فوتسالی‌ها این شخص را شناخته‌اند و کوچک‌ترین اهمیتی به وی نمی‌دهند. جالب این جاست که همیشه تیم‌هایی همانند شن سا- قم- تام ایران خودرو- فولاد ماهان- گیتی ‌پسند و منصوری از نظر وی بد بود اما خودش همیشه عملکرد ایده‌آل داشته و دارد.

نام ... شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸

معتقدم به جای اینکه به شمس لقب یک مربی قابل و فنی بدهیم باید مقدمات را فراهم آوریم تا به حرفه‌ اصلی خود که سخنرانی است، برسد.