کد خبر : 9409
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1393 - 21:09
دسته‌بندی نشده
-

محرومیت تماشاگر اهانت کننده به شمسایی تا اطلاع ثانوی/ پرداخت پاداش ۶میلیون ریالی بابت تساوی و برد

محرومیت تماشاگر اهانت کننده به شمسایی تا اطلاع ثانوی/ پرداخت پاداش ۶میلیون ریالی بابت تساوی و برد
تنها تماشاگری که با الفاظی زشت سرمربی سابق دبیری را مورد اهانت قرار داد از سوی کانون هواداران باشگاه دبیری شناسایی و تا اطلاع ثانوی برای حضور در ورزشگاه ممنوع الورود شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه دبیری تبریز که حساسیت بسیار ویژه ای بر روی بازی با تاسیسات و حفظ حرمت وحید شمسایی سرمربی سابق خود داشته است، نسبت به اهانت تماشاگری که در لحظه ورود شمسایی به رختکن به وی انجام شده و از دید رسانه ها نیز پنهان مانده بود، واکنش نشان داد.

افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز در همین رابطه به Fut5al خبر داد: گویا در بین دو نیمه در لحظه ورود آقای شمسایی به رختکن یک تماشاگر از روی سکوها به ایشان اهانتی کرده است که اگر چه به من دیر گفته شد و در پایان بازی متوجه این اتفاق شدم اما با همکاری کانون هواداران باشگاه به شدت با فرد خاطی برخورد کردیم. دوستی ما و آقای شمسایی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: اعتراف می کنم همان قدر که از پیروزی تیم دبیری و شاد شدن دل هواداران تبریزی خوشحال شدم پس از اطلاع از این اتفاق از اهانت و بی ادبی رخ داده نسبت به آقای شمسایی ناراحت شدم حتی اگر از سوی یک نفر انجام شده باشد. با کمک آقای یاوران رئیس کانون هواداران باشگاه این فرد خاطی را شناسایی و تا تصمیم قطعی در مورد این حرکت وی را تا اطلاع ثانوی از حضور در ورزشگاه محروم کردیم.

افشین دبیری همچنین از پرداخت ۶میلیون ریال به هر بازیکن بابت تساوی و پیروزی در دو بازی اخیر خبر داد و گفت: این پاداش بلافاصله در اولین جلسه تمرینی دبیری به بازیکنان پرداخت شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲:۱۸

آخی شما با این شخص که به دوست شما اهانت کرده که ذکر هم نکرده اید چه اهانتی بوده و خودتون هم نشنیدید برخورد میکنید ولی کلکسیون بی احترامی و فحش که طرفداران شما که هیچ حتی از روی نیمکت تیم خودتان توسط آقای حمید مشیری که رفتار ایشان برای همه در فوتبال و فوتسال برای همه مشخصه نثار بازیکنان حریف میشد را نمی شنیدید و کسی هم به شما نمیگفت!
جدا بعد از این مقام سومی در آسیا چقدر همه خوب شدند!!!!!!!

نام ... شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۴:۲۶

اقا وحید هر چی بگن حقته