کد خبر : 9421
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1393 - 13:48
-

دوره مربیگری توجیهی «ونانسیو لوپز» برای مربیان شاغل در لیگ روسیه

دوره مربیگری توجیهی «ونانسیو لوپز» برای مربیان شاغل در لیگ روسیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فوتسال روسیه یک دوره کلاس مربیگری توجیهی به همراه کارگاه آموزشی را با حضور سرمربی تیم ملی فوتسال اسپانیا برای مربیان شاغل در لیگ های روسیه در شهر مسکو برگزار خواهد کرد. در این کلاس چهار روزه که در هتل آکواریوم شهر مسکو برگزار می شود، «خوزه ونانسیو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فوتسال روسیه یک دوره کلاس مربیگری توجیهی به همراه کارگاه آموزشی را با حضور سرمربی تیم ملی فوتسال اسپانیا برای مربیان شاغل در لیگ های روسیه در شهر مسکو برگزار خواهد کرد.

در این کلاس چهار روزه که در هتل آکواریوم شهر مسکو برگزار می شود، «خوزه ونانسیو لوپز» آخرین متدهای روز فوتسال دنیا را به مربیان روسی آموزش خواهد داد.

ونانسیو در طول حضور خود در مسکو همچنین از بازی «دینا» و «دینامو مسکو» نیز بازدید خواهد کرد و گفته می شود بخشی از کارگاه آموزشی خود را با آنالیز این بازی برای مربیان روسی برگزار می کند.

گفتنی است به دنبال مشکل صدور ویزای ایتالیا برای شرکت مربیان ایرانی در کلاس مربیگری ونانسیو در میلان و انجام نشدن حضور مربیان ایرانی از کلاس ونانسیو، پایگاه خبری فوتسال این بار با هماهنگی های صورت گرفته با این مربی نام دار، به زودی نام نویسی از مربیان کشورمان را برای شرکت در کلاس این مربی نامدار اسپانیایی در جزیره زیبای کیش آغاز خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.