کد خبر : 9570
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1393 - 12:27
-

داورزنی:از تیم راضی نیستم/ منصوری اگر هر سال از صفر شروع کند، نتیجه نمی‌گیرد

داورزنی:از تیم راضی نیستم/ منصوری اگر هر سال از صفر شروع کند، نتیجه نمی‌گیرد
سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک گفت: منصوری اگر بخواهد هر سال تغییر و تحولات زیادی داشته باشد نمی‌تواند خوب در لیگ نتیجه بگیرد و توقعاتی که وجود دارد را برآورده کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داورزنی در مورد کسب اولین برد تیمش در لیگ برتر مقابل فردوسی مشهد اظهار داشت: اینکه در هفته اول باختیم، هفته دوم بردیم و هفته سوم به برد رسیدیم نشان‌دهنده روند صعودی تیم منصوری است، اما در مجموع از تیم راضی نیستم که این هم به واسطه این است که نتوانستیم خوب یارگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر تیمی که اینقدر دچار تغییر و تحول شود و بازیکن از دست بدهد، زمان می‌برد تا دوباره خودش را پیدا کند و به هماهنگی برسد. منصوری اگر بخواهد هر سال تغییر و تحولات زیادی داشته باشد نمی‌تواند خوب در لیگ برتر نتیجه بگیرد و توقعاتی که وجود دارد را برآورده کند. به هر حال کادر مربیگری هم یک توانی دارند و هر سال نمی‌شود کار را از صفر آغاز کرد. اگر بازیکن از دست می‌دهیم خوب است که بازیکن خوب هم بگیریم. ما امسال کارمان را هم دیر آغاز کردیم و تا بخواهیم بازیکنان را آماده کنیم و به مرز آمادگی مطلوب برسانیم، زمان زیادی صرف خواهد شد و وقتی امتیاز از دست می‌دهیم، روحیه تیمی هم پایین می‌آید و بازگرداندن تیم به جمع مدعیان سخت می‌شود.

این مربی فوتسال در مورد تیم فردوسی مشهد گفت: آنها یکی از تیم‌های خوب لیگ هستند که گرچه جدیدند اما بازیکنان خوب زیاد دارند. آنها مجتبی نصیری‌نیا و میثم خیاط را از ما گرفته‌اند. نصیری‌نیا خیلی از موقعیت‌های ما را گرفت و فردوسی به خاطر در اختیار داشتن این دو بازیکن، شناخت خیلی خوبی از ما داشت و معلوم بود که روی نقاط ضعف ما کار کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۸:۵۵

اقای داورزنی منصوری بازیکنان خوبی دارد اما شما یک ماه ونیم به جای تمرین پیش فصل از بازیکنان جدید تست گرفتید واز تمرینات غافل بودید امیدوارم شما مربی با اخلاق موفق باشید