کد خبر : 9545
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1393 - 11:29
-

ناظم الشریعه:باید در این بازی پیروز می شدیم/داوران را باید بر اساس حساسیت بازی انتخاب کنند

ناظم الشریعه:باید در این بازی پیروز می شدیم/داوران را باید بر اساس حساسیت بازی انتخاب کنند
سرمربی تیم حفاری خوزستان با انتقاد از داوری بازی تیمش مقابل گیتی پسند مدعی شد حق شاگردانش پیروزی در این دیدار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه پس از تساوی تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: تیم حفاری تغییرات زیادی را در این فصل داشته و بازیکنان اصلی زیادی را از دست داده و در این فصل دیرتر از برخی تیم های دیگر شروع به تمرین کردیم ولی باید بگویم که این جوانانی که در اختیار من هستند ، واقعا آینده خوب و روشنی دارند و در این بازی به نظر بنده باید پیروز می‌شدیم.

وی درباره اعتراضاتی که به داور این دیدار داشت، گفت: به نظر من سازمان لیگ باید با توجه به شرایط بازی و حساس بو.دن بازی‌ها داوران را انتخاب کند اما متاسفانه در این دیدار یکی از داوران تجربه لازم برای یک بازی حساس را نداشت و دارای اشتباهات زیادی بود که این اشتباهات تاثیر زیادی از نظر روحی روانی روی بازی هر دو تیم گذاشت.

سرمربی تیم حفاری درباره اینکه تماشگران اصفهانی در ابتدای بازی وی را مورد تشویق قراردادند، بیان کرد: تماشگران اصفهانی لطف زیادی به من دارند، گیتی پسند را تیم خودم میدانم به این دلیل که قبل از گیتی پسند تیم صدرای شیراز بوده و تشکیل اصلی این تیم در دست بنده بود و با مسئولان این تیم رفاقت خوب و قدیمی دارم و باید خدارا شکر کنم که این تیم به دست کسانی افتاده است که قدرش را میدانند و جایگاه شایسته ای برایش درست کرده اند.

وی درباره تیم ملی و اردوهای در نظر گرفته برای تیم ملی هم اظهار نظر کرد و گفت: برخی می‌گویند اردوهای درنظر گرفته شده در حد تیم ملی ایران نیست و بنده این را قبول دارم ولی ما باید این را بپذیریم که دچار ضعف شده‌ایم و به تیم دوم آسیا نزول کرده‌ایم و در جام الکویت ژاپن دعوت شده و دلیل اصلی این افت، مشکلات سخت‌افزاری است.

ناظم‌الشریعه افزود: ما از نظر استعداد تامین هستیم ولی برخی مشکلات مانند ضعف مدیریتی، تعطیلی بیش از حد لیگ و مشکلات اقتصادی تاثیر زیادی در افت فوتسال ما  داشته است و همانطور که مشخص است دیگر آنطور که در گذشته از فوتسال از نظر اقتصادی حمایت می شد، حمایت نمی‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

ماشالله به مهندس ، روی منتقداتو کم کردی

نام ... چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

آقای ناظم تا وقتی که با مدیران تیم گیتی رفیق هستی نمیتوانی ۶۰ میلیون طلبت را بعد از چند سال از گیتی بگیری!
ولی اگه چند تا مصاحبه کردی یا چند تا از کارهاشون را که خودت بهتر میدونی بیان کنی تا حالا یا پولت را گرفته بودی یا بجاش ماشین گرفته بودی!
از ما گفتن!