کد خبر : 9505
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1393 - 1:33
-

کشاورز: پیروز نشدن ما تقصیر داور نبود!

کشاورز: پیروز نشدن ما تقصیر داور نبود!
مربی و کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: تیم من دنبال جایگاه خاصی نیست و هدف اصلی ما پرورش بازیکنان بزرگ بوده و در بازی امروز، مقصر عدم نتیجه‌گیری گیتی‌پسند داور نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورزدرباره بازی تیمش پس از تساوی مقابل ملی حفاری اهواز اظهار داشت: انصافا بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم؛ تیم اهواز خوب بازی کرد و میتوان گفت تا حدودی نتیجه به حق بود.ولی در دقایق پایانی بازی تیم ما فشار زیادی آورد و حتی ترکیب را به پنج بازیکن تغییر دادیم ولی نتوانستیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر دهیم.

وی ادامه داد: تیم حفاری تیم خوبی است؛ مربی خوبی در این تیم حضور داشته و در تمام نقاط زمین بازیکنان خوبی را به اختیار گرفته و در این بازی دیدیم که هماهنگی خوبی داشتند ولی ما هم خوب بودیم و بازیکنانم تلاش زیادی کردند ولی در پایان بازی به تساوی رسید.

کاپیتان تیم گیتی‌پسند در پاسخ به این سئوال که تیم ملی حفاری اعتراض زیادی به داوری داشت، بیان داشت: ما هم به داور اعتراض داریم و به جرات می‌توان گفت گل دومی که ما از حفاری دریافت کردیم، کاملا خطا بود و فیلم بازی را به هرکس که بخواهد نشان می‌دهم ولی تیم ما و شخص بنده عادت ندارم به داوری اعتراض کنم، مسائل داوری را بزرگ نشان دهم و نتیجه نگرفتن تیمم را گردن داوری بیندازم.

کشاورز درباره بازی هفته بعد تیمش مقابل مقاومت گفت: لیگ پیشرفت خوبی نسبت به سالهای گذشته داشته و تیم ها نزدیک به هم شده‌اند و تمامی نتایج با اختلاف گل پایینی رقم میخورد؛ مقاومت تیم خوبی است و بازی سختی مقابل این تیم داریم و نمی‌توان گفت چون این تیم تازه به لیگ برتر آمده، تیم خوبی نیست زیرا که این تیم در اهواز مقابل حفاری به تساوی دست یافته است.

وی درباره مدرک مربی گری اش و جایگاه احتمالی تیمش در این فصل افزود: هنوز مدرک نگرفته‌ام و منتظر آن هستم که کلاس‌های مربی گری برگزار شود؛ در باره جایگاهمان نیز باید بگویم که از وقتی به گیتی پسند آمدم، به دنبال جایگاه نبوده‌ام و ملاک اصلی کیفیت بازی بوده است و این ملاک در ادامه نیز در دستور کار من خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تهران سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۵۴

موفق باشی سلطان

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

زرنگی را میبینید اول همه انتقاد و ایرادش را به داور میگیره و حتی میگه فیلم را نشان میدهم بعد میگه من با داوری کاری ندارم!!!!
ضمنا میگه که نبردن ما کاری به داور نداشت ولی نمیگه که مساوی کردن ما با همکاری داور بود چون با اون صحنه ای که ایجاد کرد باعث شد بازی از دست حفاری خارج بشه !
کسی هم ندیده که یکبار هم فرشاد شرقی از روی خط دروازه توپ را بیرون کشید و۰۰۰۰!
آقای امیر شمسایی گفته بود که این تیم فقط تعدادی بازیکن خوب داره ۰۰۰۰!

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

کسی تا به حال فکر کرده که پرورش دادن بازیکن بزرگ یعنی چه?!
آخه این بازیکنها که بازی میکنند که همشون بزرگ هستند و اصلا اگه این بازیکنان بزرگ نبودند این تیم همین نتیجه را هم نمیگرفت!
بعد هم کدام مربی میخواهد آنها را پرورش بدهد?کسی که خودش مدرک ندارد?!!

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

حتما منظورشان از پرورش بازیکن همان جوانان است!
مگر کشاورزی است که با آب و کود و سم میخواهید چیزی پرورش بدهید?
ضمنا بذر های انتخابی شما که همان بازیکنان هستند غیربومی هستند و نیز با توجه به بحران کم آبی بایستی از سیستم آبیاری قطره ای استفاده کرد نه قراردادهای مالی غرقابی!