کد خبر : 9633
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 10:57
دسته‌بندی نشده
-

برگزاری گرندپریکس با حضور ۸ تیم در آبان ماه

برگزاری گرندپریکس با حضور ۸ تیم در آبان ماه
مسئولان برگزاری مسابقات گرندپریکس که دیروز از تغییر نام این تیم به تورنمنت چهارجانبه فوتسال خبر داده بودند امروز اعلام کردند که این رقابتها با همان نام گرندپریکس و با حضور 8 تیم در آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ظاهرا برزیلی‌ها هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوند، یک تصمیم تازه در مورد تورنمنت معتبر فوتسال‌شان می‌گیرند.

در چند هفته اخیر آنقدر آنها تصمیم‌شان را در مورد محل و چگونگی برگزاری بازی‌ها تغییر داده‌اند که کم‌کم اینطور به نظر می‌رسد که آنها همه فوتسالی‌ها و تیم‌های متقاضی شرکت در این تورنمنت را سر کار گذاشته‌اند.

بعد از اینکه روز گذشته نامه‌ای به کمیته فوتسال آمد که میزبان قادر به برگزاری بازی‌ها با حضور هشت تیم نیست، امروز نیز نامه‌ای دیگر به دست عضو هیات امنای گرندپریکس برزیل رسید که بار دیگر رقابت‌ها با حضور هشت تیم برگزار می‌شود.

عباس ترابیان در این‌باره خبر داد: امروز دوباره از برزیل نامه‌ای رسید که زمان مسابقات را از اکتبر به نوامبر تغییر داده‌اند تا بتوانند مسابقات را با شرکت هشت تیم برگزار کنند. بازی‌ها قرار است از ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) آغاز شود.

چیزی که فعلا قطعی است، دعوت از ایران است.

روز گذشته گفته شد بازی‌ها با شرکت چهار تیم برزیل، کلمبیا، ایران و ژاپن ۸ تا ۱۲ اکتبر در ریودوژانیرو به اسم تورنمنت چهارجانبه فوتسال برگزار می‌شود.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

برزیلی ها سرگیجه ندارند ، این ترابیان که اخبار اشتباه میده، می خواد بگه من ارتباطاتم خوبه!

مجید چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

باسلام و عرض تبریک به تمامی شما زحمتکشان عرصه اطلاع رسانی
ا- اینکه شما مجوز فعالیت را از وزارت ارشاد گرفته اید خیلی عالیه مخصوصا برای بازیکنان و مربیان و مدیرانی که شما خیلی راحت کامتهایی را که برعلیه شان در سایت شما نگارش میشود قرار میدهید از این پس براحتی اینکار شما قابل پیگیری خواهد بود و لذا خوااهشی که از شما داریم کامتهای توهین آمیز به شخص یا اشخاص را قرار ندهید.
به همین دلیله که در بخش خبر مربوط به دریافت مجوز از وزارت ارشاد لینک کامنت رو حذف کردید که به اونها نشون بدید که این کار صورت نمیگیره.
۲-ممکن است قرار دادن کامتهای توهین آمیز آمار مخاطبین شما را بالا ببرد اما این کار غیر انسانی هم زمان شان و اعتبار و جایگاه بازیکنان , مربیان و مدیران و زحمتکشان عرصه فوتبال را پایین خواهد آورد. لذا مجددا از شما خواهش میکنیم این رویه را کنار بگذارید.

پایگاه خبری فوتسال ایران چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

با سلام.دوست عزیز باور کنید ما هم با این کامنت شما متوجه این اتفاق شدیم.این اختلال در حال بررسی است و تا لحظاتی دیگر لینک نظرات این مطلب باز خواهد شد.از همراهی شما سپاسگزاریم.

نام ... چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

الان تکلیف لیگ چی میشه