کد خبر : 9648
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهریور 1393 - 13:09
دسته‌بندی نشده
-

عقابی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

عقابی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه به دلیل ارائه توضیحات در مورد مصاحبه‌اش بعد از بازی با گیتی‌پسند به کمیته داوران فدراسیون فوتبال فراخوانده شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از دیدار تیم‌های شهرداری ساوه و گیتی‌پسند اصفهان که با برد تیم اصفهانی همراه بود، رضا عقابی سرمربی شهرداری ساوه از عملکرد داوران انتقاد کرد و معتقد بود داور در دو صحنه یکسان خطای هَند، دو برخورد کاملا متفاوت با بازیکنان دو تیم داشته است.

رضا عقابی حالا به کمیته داوران فدراسیون فوتبال فراخوانده شده و باید در روز ۱۵ مهر ماه در مورد مصاحبه‌اش توضیحاتی را ارائه دهد.

وی در این‌باره گفت: باید به فدراسیون بروم و حسین عسگری خواسته در مورد حرف‌هایی که زده‌ام، توضیح دهم. ما فیلم صحنه‌هایی که نسبت به آن اعتراض داریم را در اختیار داریم و حتما آن را با خود می‌برم. دو صحنه هَند در بازی با گیتی‌پسند داشتیم که داور دو برخورد متفاوت در مورد آن با دو تیم داشت. امیدوارم حسین عسگری در مورد هَند مرا توجیه کند که حتما از او تشکر خواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹

آقای عقابی توی این چند هفته افراد زیادی به داوری اعتراض کردند ولی شما گناه کبیره کرده ای و به داوری اعتراض کردی که تیم مقابلت گیتی پسند بوده و توانست با کمک داوری بازی را ببره!
لطفا همه تیمها حتی آقای ناظم که تو بازی گیتی داور کاری کرد که بازی از دست حفاری خارج بشه و نتیجه مساوی شد توجه داشته باشند که حق هیچگونه اعتراضی به داوران بازیهای تیمهای بزرگی و با نفوذ ممنوع میباشد وگرنه ۰۰۰
البته آقای عقابی شما هم صحنه های مشکوک را مثل سال قبل گیتی بذار روی سایت باشگاه تا همه ببینندالبته اول اجازه بگیر وگرنه واسه همین هم بازخواست میشی!