کد خبر : 9657
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهریور 1393 - 22:05
-

پاسخ رد اسپانیا به کمیته فوتسال/ ماتادورها امسال هم به ایران نمی آیند!

پاسخ رد اسپانیا به کمیته فوتسال/ ماتادورها امسال هم به ایران نمی آیند!
اسپانیا برای چندمین بار متوالی جواب رد به درخواست بازی دوستانه با تیم ملی ایران داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی بعد از سال ۲۰۰۸ که آخرین بازی دوستانه اش مقابل اسپانیا را در تهران انجام داد بارها اقدام به هماهنگی بازی تدارکاتی دیگر هم کرد اما هر بار به دلایل مختلف جواب رد شنید.

رضا افتخاری نیز بارها مدعی شده که تیم ملی اسپانیا را به ایران خواهد آورد و حتی چندی پیش از قطعی شدن حضور این تیم در جام فجر ۹۳ خبر داد. با این وجود خسوس در آخرین سفرش به اسپانیا قصد انجام آخرین هماهنگی ها برای حضور این تیم در ایران را داشت که با جواب رد مواجه شد.

رئیس کمیته فوتسال با تائید خبر فوق به fut5al گفت: اسپانیایی ها درگیر لیگشان هستند و جام حذفی هم دارند. به همین دلیل تقویمشان پر است. آن ها قول سال آینده را دادند اما فکر می کنم تیم های بزرگ به این راحتی ها به ایران نیایند. البته خودمان هم بزرگ هستیم ولی آوردن تیم هایی مثل اسپاینا نیاز به اعتبار مالی است.

وی در پاسخ به این پرسش که پاسخ های رد اسپانیا به ایران به دلیل تقویمشان است یا مشکلات مالی ایران، بیان کرد: آن ها می گویند به دلیل پر بودن تقویم به ایران نمی آیند اما دروغ می گویند! قطعا اگر پیشنهاد مالی خوبی از جانب ما شود، با سر می آیند!

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.