کد خبر : 9670
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1393 - 17:23
-

نجاریان: روند شهروند با ابطحی روبه رشد بوده است

نجاریان: روند شهروند با ابطحی روبه رشد بوده است
مدیرعامل باشگاه شهروند ساری روند این تیم را روبه رشد دانست و ابراز امیدواری کرد شهروند مقابل منصوری به اولین پیروزی برسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان بیان داشت: در سه بازی گذشته بازیکنان شهروند مقابل حریفان نمایش خوبی داشتند اما در امر گلزنی موفق نشان ندادند.

 وی با اشاره به اینکه ترکیب بازیکنانش یکی از تیم‌های جوان لیگ است، افزود: این تیم با سرمربیگری ابطحی روند رو به رشدی داشت و به مرور زمان بازیکنان با انجام تمرینات مناسب مقابل حریفان آماده‌تر و پخته‌تر می‌شوند.

 مدیرعامل فوتسال شهروند ساری با بیان اینکه تمام تلاشش رفع مشکل مالی تیم و بازیکنان است، ابراز داشت: پس از عدم حمایت لازم از سوی اداره راه این تیم با نام شهروند تغییر نام داد و امیدواریم با حمایت مسئولان به جایگاه واقعی خود در لیگ برسد.

 نجاریان با بیان اینکه ابطحی می‌تواند تیم شهروند را متحول کند،تصریح کرد: ابطحی یکی از مربیان باتجربه فوتسال کشور است که با توجه به سابقه مربیگری در اکثر تیم‌های لیگ برتری شناخت خوبی روی بازیکنان و تیم‌ها دارد.

 وی تیم شهید منصوری قرچک را همچون شهروند ساری از تیم‌های باتجربه و سابقه‌دار لیگ عنوان کرد و اذعان داشت: مدیریت باشگاه شهید منصوری قرچک در ادوار لیگ با جذب کادر فنی خوب و بازیکنان باتجربه همیشه از مدعیان بوده است.

 نجاریان در پایان با اشاره از حضور پرشور هواداران برای تشویق تیم محبوب شهرشان در سالن ورزشی خاطرنشان کرد: تیم در سه بازی گذشته با توجه به ارائه نمایش خوب از سوی بازیکنان انتظارات مدیریت و کادر فنی را برآورده نکرد و کسب سه امتیاز این بازی برای ایجاد انگیزه بازیکنان در ادامه لیگ نیاز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یار شنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲

سلام آقای نجاریان مراقب باش آقای ابطحی امسال برای خوردن قرمه سبزی به ساری نیامده باشد