کد خبر : 9732
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1393 - 13:11
-

حاجتی: در برزخ تساوی ها هستیم!/آفتاب بر علفی می‌تابد که سر از خاک بیرون کرده باشد

حاجتی: در برزخ تساوی ها هستیم!/آفتاب بر علفی می‌تابد که سر از خاک بیرون کرده باشد
علیرضا حاجتی پس از چهارمین تساوی تیمش در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: نمی‌دانم باید بگویم خوش‌شانسی می‌آوریم که نمی‌بازیم و یا بدشانسیم که نمی‌بریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا حاجتی پس از چهارمین تساوی تیمش در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: نمی‌دانم باید بگویم خوش‌شانسی می‌آوریم که نمی‌بازیم و یا بدشانسیم که نمی‌بریم. بازیکنان‌مان هر چه می‌زنند توپ‌شان به در بسته می‌خورد. انگار طلسم شده‌ایم، زیاد حمله می‌کنیم اما گلرها مقابل ما خوب ظاهر می‌شوند.

وی ادامه داد: مثلا در بازی دیروز با فرش‌آرا، در لحظات اول گل زدیم، تیم حریف دفاع می‌کرد و در ضدحملات به دنبال گل بود. شانس آوردیم که بیشتر گل نخوردیم.

مدیرعامل باشگاه حفاری با تاکید بر اینکه تیمش قصد حضور در لیگ برتر امسال را نداشته، خاطرنشان کرد: تیمی که اکنون در مسابقات حضور دارد، قرار بود در لیگ یک کار کند اما با توجه به افکار عمومی تصمیم گرفته شد در لیگ برتر به کارش ادامه دهد. باید قبول کرد که ما هیچ تدارکاتی پیش از آغاز لیگ نداشتیم. تیم دیر بسته شد و به همین دلیل تا اینجای کار می‌شود گفت که خوب کار کرده‌ایم. همین که امسال بتوانیم در لیگ بمانیم، خوب است. جوانانی داریم که نیاز به پختگی بیشتری دارند و ما با آنها به آینده امیدواریم.

حاجتی تاکید کرد: مهم این است که جوانان بازی می‌کنند و نفرات جدیدی به فوتسال معرفی می‌شوند. اینها همان نفراتی هستند که سال گذشته پشت خط مانده‌اند ولی امسال فرصت عرض اندام دارند. همان‌طور که گفته‌اند، «آفتاب بر علفی می‌تابد که سر از خاک بیرون کرده باشد» و ما به این خوشبینیم که گرچه نتایج خیلی رضایت‌بخش نبوده اما چون نتیجه‌گرا نیستیم این برای‌مان اهمیت ندارد.

وی افزود: فعلا که در برزخ مساوی‌ها هستیم، امیدوارم در ادامه مسابقات، روند رو به بهبودی را طی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

خدائیش پتانسیل حفاری رو هیچ تیمی نداره فقط باید فردی امکان بده.

جنوبی یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

اگه این سایت نبود این مدیر عامل میخاست چکار کنه فقط بلده شعار بده بجای اینکار یکم به فکر تسویه حساب پول سال گذشته وتدرکات وامکانات امسال تیمت باش تا این همه فتوا بدی یا اینکه به آینده خودت وتیمت خوش بین نیستی $$$$$$$$$$ هاهاهاهاهاها

اهوازی یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵

حاجتی دوست داریم ، چون حقایق میگی