کد خبر : 9759
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1393 - 22:40
-

خوش و بش جالب شهروندی ها با قرچکی ها/اعتراض دو تیم به داوری

خوش و بش جالب شهروندی ها با قرچکی ها/اعتراض دو تیم به داوری
حواشی بازی تیم های شهروند ساری با منصوری قرچک از نظرتان می گذرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های شهروند ساری و شهید منصوری قرچک در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور غروب یکشنبه ۳۰ شهریورماه در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار شد و در پایان دو تیم به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند.

 حواشی این دیدار را در زبر می خوانید:

 ** درب سالن طبق روال معمول یک ساعت قبل از شروع مسابقه به روی علاقه مندان به فوتسال باز شد.

 ** با ورود سید مهدی ابطحی به داخل سالن تعدادی از بازیکنان شهید منصوری قرچک که سابقه شاگردی این مربی را داشتند، به سمت وی رفتند و با او خوش و بش کردند.

 ** سعید نجاریان نیز دقایق زیادی را با سید اکبر تقوی (سرپرست تیم شهید منصوری) به گفتگو پرداخت. تقوی به قدری گرم صحبت با مدیرعامل شهروند ساری بود که گویی یادش رفته بود سرپرست تیم حریف است!

 ** مرتضی عظیمائی نیز به دلیل سابقه حضور در تیم شهید منصوری با تعدادی از بازیکنان این تیم برخورد گرمی داشت. عظیمایی به دلیل مصدومیت همچنان قادر به همراهی ساروی ها نیست.

 ** تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری، معاون شهردار ساری و رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از جمله مسئولان حاضر در این دیدار بودند.

 ** تیم شهروند ساری با لباس یک دست سفید و تیم شهید منصوری قرچک با لباس یک دست نارنجی وارد زمین شدند.

 ** قبل از آغاز بازی بازیکنان تیم شهروند ساری به همراه سید مهدی ابطحی را به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

 ** زمانی که تعداد خطاهای تیم شهید منصوری قرچک به عدد ۳ رسید، تقوی سرپرست این تیم به شدت به نحوه داوری اعتراض داشت تا واکنش هواداران را به دنبال داشته باشد.

 ** سید جواد منتظر دروازهبان ساروی ها در بسیاری از صحنه ها عکس العمل های خوبی از خود به نمایش گذاشت و با چند خروج صحیح باعث شد تا هواداران شهروند به شدت وی را مورد تشویق قرار دهند.

 ** گل اول تیم شهید منصوری قرچک طی یک حرکت تاکتیکی خوب به دست آمد.

 ** شهید منصوری قرچک در نیمه دوم یک پنالتی نقطه اول را از دست داد. البته نباید از درخشش خیره کننده سید جواد منتظر به سادگی گذشت.

 ** در زمان زدن ضربه پنالتی توسط احسان زحمتکش، صدای  سوت های کر کننده حدود ۳۰۰۰ هوادار شهروند ساری عرصه را بر این بازیکن تنگ کرد و این بازیکن با تجربه نتوانست دروازه راه ساری را باز کند.

 ** امیر حسین رسولی بازیکن شهروند ساری در نیمه دوم با گرفتن کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

 ** پس از اخراج رسولی، با وجود اینکه ساروی ها گلی را دریافت نکردند، اما فشار مضاعف قرچکی ها در ۲ دقیقه ای که شهروند ساری ۴ نفره شده بود باعث شد تا بازیکنان میزبان شدیداً خسته شده و در دقایق پایانی دچار ضعف بدنی شوند.

 ** تیم شهید منصوری قرچک که نمی خواست دست خالی میدان ساری را ترک کند، فشار حملاتش را لحظه یه لحظه بیش تر کرد و نهایتاً بازی را به تساوی کشاند.

 ** سعید نجاریان (مدیرعامل) و سعید خیراندیش (سرپرست) شهروند ساری به شدت به جواد فهیمی راد ناظر داوری این مسابقه اعتراض کنند.

 ** محدودیت خطایی شهروند ساری در دقایق پایانی این مسابقه به پایان رسیده بود اما قرچکی نتوانستند به خطای ششم برسند تا صاحب ضربه پنالتی دوم شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.