کد خبر : 9720
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1393 - 10:25
-

رستمی‌ها :نمی‌دانم بازی‌های ما از طرف سرمربی تیم ملی پیگیری می‌شود یا نه ؟

رستمی‌ها :نمی‌دانم بازی‌های ما از طرف سرمربی تیم ملی پیگیری می‌شود یا نه ؟
بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت: هدفم آقای گل شدن لیگ است ولی رسیدن به آقای گلی خیلی سخت است چون بازیکنان گلزن خوبی در لیگ حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسلم رستمی‌ها در خصوص دیدار این هفته مقابل شهرداری ساوه عنوان کرد: در ساوه بازی کردن خیلی سخت است. آن‌ها تماشاگران زیادی دارند و حتماً می‌آیند تا تیمشان را تشویق کنند اما ما فقط برای برد می‌رویم چون باید در کورس قهرمانی بمانیم و امیدوارم که دست‌پر به خانه برگردیم.
رستمی‌ها با اشاره به این‌که بازیکنان خوبی در مس حضور دارند، تصریح کرد: من خودم ۵ سال در تیم ملی امید کارکرده‌ام و الآن هم ۲ سال است کاپیتان آن هستم. ۲ بازیکن ملی‌پوش امید دیگر هم داریم.
بازیکن تیم فوتسال مس سونگون درباره اینکه آیا بازیکنان این تیم شایسته حضور در تیم ملی هستند، ادامه داد:‌ دروازه‌بان ما می‌تواند در سطح تیم ملی بازی کند. من نمی‌دانم واقعاً بازی‌های ما از طرف سرمربی تیم ملی پیگیری می‌شود یا نه و این سؤال را باید از او بپرسید. ما تیم شایسته‌ای داریم که حداقل یکی دو تا بازیکن می‌تواند برای تیم ملی بازی کند.
وی در مورد گلزنی هایش و تلاش برای آقای گلی اظهار کرد: صد در صد هدفم آقای گل شدن لیگ است همچنین امسال بدن‌سازی خوبی داشتیم و بدن‌های آماده‌ای داریم ولی رسیدن به آقای گلی خیلی سخت است چون بازیکنان گلزن خوبی در لیگ حضور دارند. انشالله که بتوانم به این عنوان برسم و تا الآن هم با ۴ گل زده بهترین گلزن هستم.
این بازیکن درباره علت استقبال کم تماشاگران از بازی‌های مس تصریح کرد: من فکر می‌کنم چون مس تیم تازه لیگ برتری شده است هنوز در بین مردم شناخته‌نشده است. ما بازی اول تماشاگر خیلی کمی داشتیم، در بازی دوم کمی بیش‌تر شدند و حتماً که با گرفتن نتایج خوب بیش‌تر به ورزشگاه می‌آیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین خیری یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

امیدوارم همیشه سلامت و اماده و موفق باشی به فکر مهیار هم باش