کد خبر : 9710
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1393 - 10:40
-

کشاورز:مقاومت در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم آورد

کشاورز:مقاومت در نیمه دوم  از لحاظ بدنی کم آورد
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد بازی تیمش در برابر مقاومت کرج گفت: خدارا شکر که سه امتیاز از میدان سخت کرج گرفتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد بازی تیمش در برابر مقاومت کرج گفت: خدارا شکر که سه امتیاز از میدان سخت کرج گرفتیم. بازی بسیار خوبی بود به نظر من مقاومت تلاش زیادی کرد و بازیکنان جوان این تیم با دوندگی زیاد پا به پای ما پیش آمدند
کشاورز افزود : مقاومت در نیمه اول علی رغم داشتن موقعیت های زیاد به ما اجازه گلزنی ندادند اما با گذشت زمان و در نیمه دوم با تحلیل انرژی از لحاظ بدنی کم آوردند و فقط قصد اداره کردن بازی را داشتند اما در این امر توفیقی نیافتند .در نیمه دوم برتری مطلق از آن تیم ما بود و بر بازی تسلط داشتیم که خدارا شکر موفق شدیم با کسب حداکثر امتیاز و دست پر به اصفهان بازگردیم.

کشاورز که تیمش در هفته پنجم مسابقات با دبیری تبریز مسابقه دارد،‌ در مورد این دیدار تصریح کرد: آنها قهرمان فصل گذشته لیگ هستند و اکنون نیز هدایت دبیری برعهده حسین شمس است و همین مسائل کار ما را سخت می‌کند. باید همه تلاش‌مان را به کار ببندیم تا حداکثر امتیاز این بازی را کسب کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال در مورد اینکه دبیری این هفته مغلوب ماهان تندیس قم شده، گفت: به هر شکل هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. آنها در بازی‌های گذشته‌شان، تاسیسات را خیلی خوب شکست دادند و حالا مغلوب ماهان تندیس شده‌اند. یک روز تیم شاداب است و یک روز هم روی فرم نیست.

مربی – بازیکن گیتی‌پسند در خصوص انتقاداتی که از شیوه جدید مربیگری برخی تیم‌ها می‌شود، تاکید کرد: زمانی که بازی می‌کنم، کنارم کادرفنی خوبی دارم که دوستان خوب و باتجربه‌ای هستند و این مشکل که من شاید احاطه‌ای بر بازی نداشته باشم را خیلی خوب پوشش می‌دهند. قبل از بازی که همه چیز را با هم هماهنگ می‌کنیم و در حین بازی نیز مشکلی نداریم. به هر حال هر کسی نظری دارد که من به همه نظرات احترام می‌گذارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰

عشق کرج فقط افشین کاظمی
کاپیتان اصلی این تیم افشین کاظمی هست که از اول تا حالا توی تیم بوده اگر هم دیروز به داد گیتی نمی‌رسد جلوی همین تیم نا آماده که چندتا بازیکن هم بیشتر نداره کاری نکردند
اگه اون چندتا موقعیت عالی را گل کرده بودند نتیجه چیز دیگری بود ولی گل نزند و تازه ضد حمله به گیتی دادند و خودشون هم کم آورده بودند و برنگشتند و گل خوردند
ولی مقاومت میجنگه واسه موندن و بالاخره به حقش میرسه

نام ... یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

اقا دمت گرم بالاخره یکی پیداشد طرفدار مقاومت باشه داخل کرج

نام ... یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

خیلی جالبه گل تیم کرجی را یک اصفهانی به گیتی میزنه و گلهای گیتی را بازیکنان قم و کرج و ساوه !!!!
بقیه بازیکنان و کادر هم که مال تهران و قرچک و مشهد و ساری و ۰۰۰
عجب بومی گرایی!
همه تیم و باشگاه هم که در حرف زدن تختی هستند و در عمل کردن بنده دلار نفتی!!!!!

نام ... یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷

آقا شما که به قول خودت با وجود کلاه قرمزی که روی سرت میگذاری سرما خورده ای لااقل طاها مرتضوی را تو لیست میگذاشتی تا بتونه بازی کنه و عقب زمین تیم را جمع کنه!!!!!

نام ... یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

آقای نام که میگی کشاورز به جای خودش که مثلا میگه سرما خورده مرتضوی را در لیست می‌نوشت مگه نمیدونی این آقا حتی اگه پاش هم بشکنه باید توی لیست بازیکنها باشه?
آخه کارت بازیکنی داره و اگه تو لیست بازیکنها نباشه نمیتونه روی نیمکت باشه!